Ga naar inhoud


Handtekening na vijf jaar verwijderd door nieuwe mod.


VREESWIJK

Aanbevolen berichten

Sints vandaag is mijn URL verwijderd door Michel.

 

Wat een onzin mijn handboek en upload voor de Strong deco staat er al vanaf 2005 en is door zijn voorganger geplaatst.

 

Voor mij is de lol er nu echt af.

 

 

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja er stond;

 

Citaat:
Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Hier vind je mijn Handboek Strong

Hier vind je mijn Upload

 

Ach regeltjes, geen url's in de handtekening. Krijgen de mod's/tijdelijke beheerder het nog druk want er zijn er meerdere. Om maar niet te vergeten de (commerciele)link in hun profielweergave.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Vreeswijk,

 

Op dit forum geldt al 10 jaar de regel dat je geen URL in je handtekening mag plaatsen. Daar is de website vermelding in je profiel voor bedoeld. Dat staat duidelijk boven het veld waar je de handtekening in kunt voeren.

 

Die regel geldt niet alleen voor jou, maar voor alle leden en daar wordt dus geen uitzondering op gemaakt.

 

Ik kan me niet voorstellen dat die URL al 5 jaar in je handtekening stond. Dan had een moderator die vast wel een keer gezien.

 

Ik zag de handtekening zelf gisteren pas voor het eerst en dat was voor mij reden hem aan te passen door de URL's er uit te halen.

 

Ik heb je hierover meteen na het aanpassen netjes een PM gestuurd dus ik begrijp niet waarom dit nu op zo'n onvriendelijke ruziezoekende manier openbaar op het board moet.

 

Mvg,

 

Michel

homepage.png

handtekening.png

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...