Ga naar inhoud


Zwak Signaal Astra 3A Film 1.3


IJsselstation

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik kan mij vergissen, maar volgens mij wordt Film 1.3 in DVB-S2 uitgezonden,op Astra 3.

Dat betekent, dat je een HD ontvanger nodig hebt voor de ontvangst van deze SD zender.

 

Film 1.3 wordt ook nog op Astra 1 uitgezonden, en is dan wel met een normale SD ontvanger te ontvangen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


DVB-S betekend niet automatisch dat SD en op DVB-S2 heb je ook SD uitzendingen....zoals Film 1.3 maar die zijn dan in Mpeg 4 ipv van Mpeg 2. Mpeg 4 spaart namelijk bandbreedte uit.

 

Film 1.3 op 19.2 is op een standaard satelliet ontvanger te bekijken.

 

Marcel

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal ik morgen toch maar eens even gaan bellen met CD want nu komen ze volgens mij niet na wat ze moeten leveren film 1.3 24 uur per dag, dus geen 12 uur per dag

Gr. Herman
TV Samsung 42 ++ Sat.ontv: SAB ultimate HD super plus
Antenne: multytenne Technisat digital ++  Astra 1B~2C, Astra 2A~2D, Astra 3A, Hotbird 1~5
============================================

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, hangt ervan af wat voor ontvanger je hebt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: IJsselstation
Dan zal ik morgen toch maar eens even gaan bellen met CD want nu komen ze volgens mij niet na wat ze moeten leveren film 1.3 24 uur per dag, dus geen 12 uur per dag


Hier staan alvast de antwoorden:

Film1 zendt via de satelliet uit op maar liefst 3 filmkanalen: Film1.1, Film 1.2 en Film 1.3. Op Film1.1 en Film 1.2 kijkt u 24 uur per dag naar de beste films en Film 1.3 start iedere avond om 18:30u met de mooiste filmtoppers.

Film1.3 is met ingang van begin juni 2009 ook 24 uur per dag te ontvangen via ASTRA 23,5: 11739 V 27500 3/4.


Oftewel als je geen niet op 23.5 kunt kijken en terug moet vallen op 19.2 dan kun je pas vanaf 18.30 uur kijken.

Wil de gehele dag kijken dan moet je toch een andere ontvanger kopen. eek

Als je het voor jezelf wilt nalezen dan kun op de volgende pagina kijken: Film 1.2.3.

Marcel

ps. ik had het ook niet doorgehad als ik de tekst voor het eerst zou lezen

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...