Ga naar inhoud


[Sat4all] Sat4all aangevallen door amateur hacker


Michel

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Michel
Wij staan 100% open voor een goed gesprek.



Mmmmmmmm.....

Een week geleden stel ik een vraag over OpenPli in het Dreamboxforum, aangezien die vragen daar eigenlijk altijd gesteld worden; in de posting leg ik al uit waarom ik de vraag in het Dreamboxforum plaats, hoewel ik OP DAT MOMENT even met een VuDuo+ aan het spelen ben, de VuDuo+ gedraagt zich met OpenPli immers krek hetzelfde als de Dm800, en de vraag is over OpenPli, niet over de hardware.

Posting wordt verplaatst, naar het VuDuo+forumpje, en ik krijg per email een waarschuwing; ik schrijf uiterst beleefd terug dat ik toch echt goed had nagedacht over waar de vraag te stellen, en dat ik speciaal om de desbetreffende anonieme mod te plezieren ik ook een Dm800 nog 's van OpenPli voorzien had, en moest constateren dat er idd geen verschil qua uiterlijk, beleving of gedrag te zien was.

Ik verzoek vriendelijk om de posting weer op de originele plek terug te zetten.

Ik krijg een onvriendelijk, onbeleefd reply waarin ik een "wijsneus" genoemd wordt.

Ik reageer door mijn dank uit te spreken voor het vriendelijke en beleefde antwoord en stel de vraag waar ik dan in de toekomst OpenPli-gerelateerde vragen mag stellen.

Ik wacht nog steeds op antwoord.......

En da's dus het nadeel van keurig de regeltjes volgen, en via email of PM in gesprek gaan.
Normen en waarden die in het dagelijks leven wel opgaan blijken dan niet meer voor iedereen te gelden.

Dus, open voor een goed gesprek????
Ik weet niet wie die anonieme mod was, maar, die niet in elk geval....
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Het is toch niet te geloven dat je daarover nu alweer begint te zeuren?

 

Ik heb je tot twee x toe netjes een email gestuurd waarin ik je netjes heb uitgelegd dat vragen over een VU+ in het VU+ forum thuis horen en vragen over een Dreambox in het Dreambox forum.

 

Als jij dan een vraag stelt over enigma 2 op een VU+ hoort die vraag in het VU+ forum thuis en niet in het dreambox forum waar jij hem alleen maar plaatste om zo sneller antwoord te krijgen.

 

Het dreambox forum is ook geen OpenPLI forum. Daar horen vragen thuis over een Dreambox en geen VU+ receivers.

 

Twee x uitleggen moet genoeg zijn. Je klacht is afgewezen met 2 x een goede toelichting en dan moet je nu niet gaan doorzeuren.

 

Bij deze een waarschuwing wegens openbaar commentaar op een beslissing van een moderator.

 

Een goed gesprek wil niet zeggen: Een discussie zonder einde omdat je niet voor reden en uitleg vatbaar bent.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voor mij heb al eerder bezwaar tegen dit onderwerp gemaakt. Waarom wordt een 'oorlog' openlijk uitgevochten? Als ik beheerder was had ik zoveel mogelijk feiten verzameld en naar de politie gestapt. Hier posten zo in de openheid wat voor nut heeft dat? Als ik die 'amateur'hacker was zou ik nu naar een advocaat stappen. Zou ik degene die het onderwerp had aangemaakt wegens smaad laten vervolgen.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Vandaag heb ik onomstotelijke bewijzen gevonden dat Satpiet en Fredo ook achter de Ddos aanvallen op eurocardsharing van 28-04-2010 rond 20.45uur zitten.

 

Ik kan die mensen niet bereiken omdat ze daar niet eens een contactformulier hebben, maar misschien wil een van de leden het even daar doorgeven.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

* Edit: Er is al contact geweest.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...