Ga naar inhoud


[Sat4all] Sat4all aangevallen door amateur hacker


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Vanaf 28-04-2010 is sat4all met grote regelmaat aangevallen door een amateur hacker die met standaard DDos attack tooltjes en een paar zware zoekopdrachten probeerde de sat4all server onderuit te halen.

 

Uiteraard is dat niet gelukt, omdat wij de server tegen de meest voorkomende aanvallen goed hebben beschermd. De server heeft er zelfs weinig tot geen last van gehad. De bezoekers hebben er niets van gemerkt.

 

Na wat onderzoek en informatie van derden bleek de persoon achter de aanvallen een zekere satpiet te zijn. Op dit forum ook wel bekend als schotelkop.

 

Deze Piet M. heeft zelfs herhaaldelijk opgeschept over zijn daden bij personen waar hij dacht bevriend mee te zijn, die vervolgens de informatie netjes doorspeelden naar ons.

 

Ook Fred de B. is bij deze zaak betrokken. Fred de B. is ook bekend onder de naam Fredo op dit forum.

 

Beide heren hebben onomstotelijk aantoonbaar diverse keren contact met elkaar gehad over deze aanvallen en gniffelden er samen over, waarna de aanvallen uiteindelijk wel alleen door Piet. M. werden uitgevoerd.

 

Er is besloten deze keer nog geen aangifte te doen. Wel is de Spaanse internet provider van Piet M. op de hoogte gebracht en hebben wij hem gesommeerd met zijn aanvallen te stoppen.

 

Hij claimde zelf gisterenavond de sat4all server al die tijd alleen maar op veiligheid te hebben willen testen, maar dit is gezien al zijn berichten naar anderen en het feit dat hij dan 20 dagen heeft lopen 'testen' zonder ons daarover in te lichten, absoluut gewoon de zoveelste leugen.

 

Bij deze roep ik personen die eventueel zwaarwegende problemen hebben met sat4all, of de mensen achter sat4all, dringend op ons gewoon netjes te benaderen.

 

Wij staan 100% open voor een goed gesprek. Wij zijn met voor- en achternaam bekend, onze telefoonnummers staan in de telefoongids, dus heb dan ook het fatsoen ons niet vanuit de anonimiteit aan te vallen.

 

Dat soort aanvallen getuigen van lafheid en achterbaks gedrag.

 

Heb je een probleem, wees dan een vent, bel ons op, maak een afspraak, kom langs en we lossen het samen op, maar ga niet onder een schuilnaampje op een ander forum lopen zieken als je te laf bent om een goed persoonlijk gesprek aan te gaan.

 

Bij ons staat de koffie bijna altijd klaar!

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Ps. In geval van smaad, laster of eventuele aanvallen op een van onze servers, wordt aangifte gedaan en worden de daders aansprakelijk gesteld voor de schade.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Michel
...

Er is besloten deze keer nog geen aangifte te doen. Wel is de Spaanse internet provider van Piet M. op de hoogte gebracht en hebben wij hem gesommeerd met zijn aanvallen te stoppen.
...


Ps. In geval van smaad, laster of eventuele aanvallen op een van onze servers, wordt aangifte gedaan en worden de daders aansprakelijk gesteld voor de schade.


Korte metten mee maken. Er is een misdrijf gepleegd, daders zijn gekend. Dien gewoon klacht in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De dader zit in Spanje.

 

Ik heb niet de ijdele hoop dat aangifte doen in Spanje ook maar een heel klein beetje zin heeft.

 

Bovendien is hij bekend, weet dat hij heel erg fout zat en zal het nu niet meer doen denk ik wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: eagle
ik snap het niet!!! dacht dat we met onze diverse hobby's bezig waren
jammer, want ben zelf heel graag op deze forum leer iedere keer wel wat bij.
lATEN WE HET TOCH LEUK HOUDEN


Tja waarschijnlijk is dat hacken voor satpiet cq schotelkop ook een leuke hooby confused
Ik neem aan dat we ons op dit forum niet meer hoeven te storen aan die persoon?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Die kan je natuurlijk nooit buiten houden, maar als hij slim is blijft hij nu definitief weg en ik hoop dat Fredo voortaan ook weg blijft.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast digiben

Hoi,

Ik vind het best wel logisch dat iemand zoiets doet....

Er is zoveel haat opgebouwt hierheen dat sommige best ziek zijn van sat4alll.

 

Ook ik heb(had) dat en dus kwam ik hier bijna niet meer en of onder een andere naam :-)

 

Nu is(was) dat veranderd denk ik ...?

 

 

 

Groetjes Ben ;-)

Zo me eerste bericht ,en of weer me laatste kan ook nog hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digiben
Hoi,
Ik vind het best wel logisch dat iemand zoiets doet....
Er is zoveel haat opgebouwt hierheen dat sommige best ziek zijn van sat4alll.

Ook ik heb(had) dat en dus kwam ik hier bijna niet meer en of onder een andere naam :-)

Nu is(was) dat veranderd denk ik ...?



Groetjes Ben ;-)
Zo me eerste bericht ,en of weer me laatste kan ook nog hahaha


Of Ben jij Piet? :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als jij dat logisch vind, moet je toch echt eens langzaam naar professionele hulp gaan zoeken, want normaal is dit alleszins niet.

 

Ongeacht of je een hekel aan iemand hebt, of je op je staart getrapt voelt.

 

Citaat:
Ook ik heb(had) dat en dus kwam ik hier bijna niet meer en of onder een andere naam :-)

 

Dan ben jij dus één van die helden.

 

Mvg,

 

Michel

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast digiben

nee ik heet nog altijd Ben ...enige echte digiben al jaren sorry.

 

Maar kan best mensen begrijpen ik ben zelf ook zeer tegen censuur ....moet leuk zijn voor de mens dat die eigenlijks gewoon mag zeggen wat die wil,teminste dat moet gewoon..;-)

 

Groeten Ben ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast digiben
Origineel bericht van: Michel
Als jij dat logisch vind, moet je toch echt eens langzaam naar professionele hulp gaan zoeken, want normaal is dit alleszins niet.

Ongeacht of je een hekel aan iemand hebt, of je op je staart getrapt voelt.

Citaat:
Ook ik heb(had) dat en dus kwam ik hier bijna niet meer en of onder een andere naam :-)


Dan ben jij dus één van die helden.

Mvg,

Michel


Zie al is nog steeds hetzelfde hier hahahahahaha

sorry maar heb geen hulp nodig..

Groetjes Ben ;-)



Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ja....

 

Jij bent zeker een van die mensen die onder de wet op vrijheid van meningsuiting verstaat dat je ongestraft iemand verrot mag schelden, beledigen en smaad mag plegen.

 

Dan heb ik nieuws voor je, want er is namelijk ook een wet die juist dat weer verbied :D

 

Ik denk dat het beter is dat jij en je merkwaardige instelling zich bij een ander forum aanmelden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...