Ga naar inhoud


tvvlaanderen: ongeveer evenveel emms als ecms


Aanbevolen berichten

Dank, dat kan ik begrijpen.

Het is dus allebei communicatie naar de kaart toe.

 

Als iemand hierboven nu aangeeft:

Als er tussen de EMMs te veel ECMs komen dan kan de kaart "zien" dat er sprake is van cardsharing... Dus als EMMs ongeveer gelijk aan ECMs geen cardshare en zijn het aantal ECMs>"een faktor maal" EMMs dan is er sprake van cardsharing ;-)

 

dan veronderstelt dat dus dat er een zekere intelligentie in de kaart zit?

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Littlesat

Dan heb je zeer binnenkort geen beeld meer (3 tot 6 dagen). Daarom kun je EMMs niet blokkeren. En waarschijnlijk is het nog niet aangezet (op misschien sommige kaarten na en wat MTV-zenders).


Ik denk dat hij eerder bezig was jouw hypothese te testen i.p.v. de illusie had dat hij de EMM's kon blokkeren en toch beeld houden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zuppelan
Origineel bericht van: Littlesat

Dan heb je zeer binnenkort geen beeld meer (3 tot 6 dagen). Daarom kun je EMMs niet blokkeren.



Ik heb dit eerder getest, het duurt ca. 2 maanden (tot 1 van de 2 datums verloopt) voordat je zonder beeld zit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

natuurlijk kun je emms blokkeren... voor een tijdje.

Zo lang je 6c key nog ok is (datum), kan de kaart de juiste ecm's aanleveren.

1x per maand je emm laten binnen komen, et voila, je kan weer voor een maandje voort.

Overigens kan ik niet geloven dat dit een soort anti-share maatregel in wording is... Zo slim zijn ze heus niet bij tvv...

Overigens kun je geen onderscheid maken tss vlug zappen, meerdere tuners, interne of externe shares.

grtz,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

1x per maand je emm laten binnen komen, et voila, je kan weer voor een maandje voort.

Bij Seca 3 gaat dit niet met een maandje vooruit maar met stappen van 3 dagen.... Dus dat gaat hier niet meer op.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Littlesat zal zeker beter op de hoogte zijn van het nieuwe protocol dan ik, maar mijn kaart bleef eerder gewoon werken totdat de einddatum van 1 van beide providers (managment of canaldigitaal) is bereikt. In de praktijk is dat bijna twee maanden. Als 1 van beide data is bereikt stopt de kaart, maar gaat vanzelf weer werken zodra de emm's binnenlopen zonder dat het nodig is om een update aan te vragen.

 

Als ik m'n kaart een paar weken niet heb gebruikt (vakantie) merk ik daar ook niks van.

 

Het huidige emm bombardement is volgens mij alleen maar bedoelt om de uitgeschakelde kaarten weer 'aan' te zetten.

 

Aangezien CD niet weet wanneer iemand een mogelijk uitgeschakelde kaart weer in gebruik neemt zullen ze de herstelprocedure wel enige maanden door laten lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Bij Seca 3 gaat dit niet met een maandje vooruit maar met stappen van 3 dagen."

er is een verschil tss update van de datum, en de key-updates.

 

Overigens, waarom zouden ze de geldigheidsdatum op 2 maanden in de toekomst zetten, als je kaart maar 3 dagen zou werken?

Geef toe, dat zou belachelijk zijn. (maar we hebben al meerdere malen gezien dat sommige providers wel degelijk belachelijke dingen doen;) )

 

Staat de geldigheidsdatum op pakweg 23/07, dan zal hij (VOLGENS MIJ) ook werken tot 23/07.

De Operational keys tot die datum zitten er gewoon in.

Enfin, dat is mijn theorie hierover. Van seca2 was ik vrij goed op de hoogte, de verschillen met seca3 kan ik maar gissen.

In elk geval werk ik al een weekje zonder emm-updates, dus dit lijkt het bovenstaande wel te bevestigen.

We shall see... (or not:) )

 

grtz,

Wimpie.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...