Ga naar inhoud


Spaun Sar 411 F zijn die echt


Orvil

Aanbevolen berichten

Ik ken beide niet, maar een verkoper hoeft niet meteen op z'n (gehakt)balletjes zijn getrapt, dat is nergens voor nodig.

 

Een klant kan wantrouwen hebben, dan is deze vrij om informatie te vragen. Een beetje winkelier heeft daar begrip voor en verwijst naar de fabrikant/importeur. Waarom deze winkelier die ik niet ken met de 5 letters nu meteen boos wordt, dat begrijp ik dus echt niet.

 

Plaatjes op een website dienen inderdaad overeen te komen, is dat niet het geval, dan moet dat op de site aangegeven worden. Ik ben echter bang dat dan de winkelier niets meer verkoopt i.v.m. dat je niet weet wat je koopt, al is het enkel maar bijvoorbeeld door de kleur of ander soort foto.

 

Open zijn is duidelijkheid naar de klanten, dat is toch niet zo moeilijk?

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat me opvalt is dat het "niet in de kliko werpen" symbooltje op de Spaun staat (die nu als "nepper" wordt betiteld).

 

Kijk ik naar de Spaun producten links en rechts met Google, dan zijn bijna alle producten met het anti-kliko-logo.

 

Dus, ik heb mijn twijfels of het een cloon is, eerlijk gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels na een beetje surfen al drie versie's van de sticker op de SAR411F gevonden.

Maar blijf het nummeren tot 5 wel vreemd vinden. shocked

 

vGnp

 

post-40989-1318260998,1871_thumb.jpg

post-40989-1318260998,2002_thumb.jpg

post-40989-1318260998,2086_thumb.jpg

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb er maar eens het internationale merkenregister op nageslagen.

 

Spaun heeft een TradeMark . Een © dient te worden toegepast als de switch op zich beschermd moet worden.

 

In de octrooidatabase kan ik hem niet vinden. Auteursrecht kan wel, mits voorzien van timestamp. Anders krijg je het verhaal van het kip en het ei.

 

Zie het register mbt de wijze van registratie van het beeldmerk >> hier <<

 

Maar vreemd dat er zoveel verschillende in omloop zijn. Made by Spaun kan in China of Verwegnistan zijn. Made in Germany lijkt me duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Voor de duidelijkheid staat hieronder het ontwerp van het CE logo. Op alle getoonde stickers voldoet het logo aan het ontwerp behalve bij de switch van de topic starter

image11.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: Brombeer
En wat vgeeft het wat er op staat labels ergens van veranderen zo vaak als ie het maar goed doet toch,,,,
Moi Brombeer. smile


Dat vind ik wel een kwalijke zaak, als ik iets koop en bewust kies voor een bepaald merk met een daarbij behorende prijs dan verwacht ik die ook geleverd te krijgen en niet één of andere goedkope rip-off die normaal de helft van de prijs is.
Als ik iets goedkoops wil dan kies ik daar wel voor.

Let op: Bovenstaande is geen waarde oordeel over de winkel of switch in kwestie maar puur algemeen gesproken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ik heb meteen een mail naar Spaun gestuurd met die foto erbij maar ik heb tot heden nog niets van hun gehoord. Ik heb die switches wel geprobeerd en ze doen het goed. Op hun webside staat wel een afbeelding van die Spaun Sar 411 F en er staat op Made by Spaun, dan mag ik toch wel verwachten dat ik dat toegestuurd krijg als ik dat koop. En niet Made in Germany.

Spaun laat niets van zich horen, die verkoper zei wij verkopen alleen maar goede spullen, ik moet hun dan maar geloven. Er valt voor mij hier verder niets meer aan te doen.

 

Orvil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik die plaatjes nog eens bekijk, valt het op dat behalve het CE logo dat niet correct zou zijn,

er om al de nummers van de inputs rondjes zitten, behalve bij die van TS.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast snoeznoeki

Aangezien ik twijfelde heb ik mijn bestelling geannuleerd.

 

Ik heb bij voorbaat een mail (zonder foto) in het duits gestuurd naar Spaun en heb wel reactie gekregen. De medewerker van Spaun vraagt nu of ik een foto wil sturen zodat hij het e.e.a. kan vergelijken. Aangezien ik zelf de Spaun niet in bezit heb gehad en daarom geen foto heb ga ik Orvil zijn foto gebruiken indien hij daarmee akkoord gaat uiteraard!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hetzelfde meegemaakt,ik bestel 4 cetauris en krijg 4 switsches van een ander merk,met in het doosje van de switch wel de tech. specificatie van de centauri.het merk wat ik kreeg was antevio of iets dergelijks

ze werken wel correct maar toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...