Ga naar inhoud


Nederland - Uruguay (voorspel de uitslag)


Gast

Aanbevolen berichten

Na de leuke match Nederland- Brazilie van gisteren staan de Oranje Leeuwen voor de taak om nu ook Uruguay een poepie te laten ruiken. Suarez doet niet mee, dus moet het een eitje zijn voor onze jongens. Maar hoe groot wordt dat ei wink

 

Mijn voorspelling:

 

Nederland- Uruguay 4-1

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat je vooral weet van Uruguay is dat ze twee zeer belangrijke spelers hebben zonder wie ze niet zover waren gekomen. Dat zijn Forlan en Suarez. Suarez kent iedereen hier, maar die is er niet bij. Dat betekent dat praktisch alles van Forlan moet komen. Dat is op zich een voordeel voor Nederland.

 

Anyhow, de scouts van Oranje hebben zich natuurlijk goed voorbereid. Dat wij verder niet weten wat voor vlees ze in de kuip hebben is niet zo van belang, daar hoef je je geen zorgen om te maken.

 

Ik zeg: 2-1.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn er nog niet... je moet je wel bedenken op dit moment behoren ook zij tot 1 van de 4 beste van de wereld.

 

Ik denk dat het best nog wel eens zal gaan tegenvallen. Ik herinner mij 2 jaar geleden dat wij die russen ook wel even gingen oprollen...

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76


Heb geen idee wat ons dinsdag te wachten staat.....



Waarschijnlijk een volksfeestje, met volgende week een flinke kater. Vergeet niet dat de Duitsers nog iets goed te maken hebben uit 1988 wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had begrepen dat Nederland weg gaat uit Uruzgan?

<klik> :D

 

Maar aangezien dat Nederland geen raad weet met 'foul play' , zal het in de laatste minuten op 0-1 uitdraaien.........

 

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...