Ga naar inhoud


Nederland - Uruguay (voorspel de uitslag)


Gast

Aanbevolen berichten

Nederland komt met 1-0 voor vlak voor rust wordt het 1-1

In het begin van de 2de helft wordt Forlan met rood van het veld gestuurd, daarna scoort Nederland nog 2 x waarvan eentje uit een penalty.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: paqbro
Na tien minuten een goal van Robben, daarna wordt het prijsschieten: 0-5 wordt het !!!


Ik heb heeeeel weinig verstand van voetballen, maar als je met prijsschieten de penalty's bedoeld is dat volgens mij niet nodig als na 90 minuten het fluitsignaal van 1-0 is geweest.

Ik heb helaas niet dezelfde DNA structuur als D.Quijote. Die het voortreffelijk weet te verklappen laugh

Om het oranje gevoel er een beetje in te houden 2-0 door eigen doelpunten Uruguay :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble
Ik heb heeeeel weinig verstand van voetballen, maar als je met prijsschieten de penalty's bedoeld is dat volgens mij niet nodig als na 90 minuten het fluitsignaal van 1-0 is geweest.

Ik heb helaas niet dezelfde DNA structuur als D.Quijote. Die het voortreffelijk weet te verklappen laugh

Om het oranje gevoel er een beetje in te houden 2-0 door eigen doelpunten Uruguay :D


Nee, dat bedoelt hij niet met prijsschieten wink

Wat hij bedoelt is dat wij veel zullen scoren wanneer we de eerste er in hebben omdat dan Uruguay eruit moet en er dus ruimte komt achter de verdediging zodat snelle jongens als Robben er doorheen kunnen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: drz
Ik weet het niet, ik vind het al een raar toernooi dus denk ik dat het best zo zou kunnen zijn dat Nederland vanavond naar huis mag.........



Dat zouden ze misschien willen als ze zouden verliezen, maar ook de verliezer moet nog een keer tegen de andere verliezer.

Je weet het he, als ze verliezen, zeggen we : "ZE verliezen"
Als we winnen, zeggen we : "WE winnen"

Ik vind het dan ook wel gepast dat als Nederland verliest vanavond, Duitsland dan ook maar moet verliezen morgen, zodat WE alsnog tegen Die Mannschaft kunnen spelen a.s. zaterdag. eek

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JosFop4Sat
Dat zouden ze misschien willen als ze zouden verliezen, maar ook de verliezer moet nog een keer tegen de andere verliezer.

Je weet het he, als ze verliezen, zeggen we : "ZE verliezen"
Als we winnen, zeggen we : "WE winnen"

Ik vind het dan ook wel gepast dat als Nederland verliest vanavond, Duitsland dan ook maar moet verliezen morgen, zodat WE alsnog tegen Die Mannschaft kunnen spelen a.s. zaterdag. eek


[OT] da's net zoals wanneer onze katten iets slechts doen, dan zijn het mijn katten, zijn ze lief en knuffelig, dan zijn het onze katten[/OT]

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...