Ga naar inhoud


Eredivisie Live start nieuw voetbalseizoen met HD-kanaal


plague27

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: hugogertie
Ik heb zelf een Abbo op Eredivie live en vind dat eerst Eredivisie live 3 en 4 geregeld moet worden alvorens te praten over het doorgeven van Eredivisie live 1HD.


Hier ben ik het helemaal mee eens !

Kan je straks niet naar je favoriete wedstrijd kijken, maar wel 2x dezelfde wedstrijd (SD en HD) die je niet wil zien.

Frank

Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 392
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

En dat terwijl de opzet het afgelopen seizoen zo mooi in elkaar stak, geleidende tijden waardoor je niets hoeft te missen behalve wat overlap maar daaraan valt niet ontkomen of je moet net zoals in Duitsland 8 zenders vrij hebben.

 

Het pakket wat CDS en Digitenne biedt is onvolledig en ze komen niet weg met de opmerking dat je de wedstrijd later integraal kunt zien want daar hebben we helemaal niets aan!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ecv-HD zou trouwens tijdens een live-wedstrijd prima op de plek van BravaHDTV kunnen. Die 127 opera-liefhebbers die Nederland telt worden al meer dan genoeg verwend met 24/7/365 hun eigen HD zender.

Tevens hebben beide zenders de bal gemeen: op Ecv-HD is een bal te zien en BravaHDTV is geen bal aan. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien is BravaHDTV momenteel dubbel op... Die zit momenteel ook op Astra-1. Als SkyLink nu met een duo-LNB aktie komt dan is die plek zo wie zo vrij...

 

Tja en tijdens een Wedstrijd alleen dat gaat met Eredivisie 1 HD niet, daar hierop zelf een programma 24/7 komt...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Apple740
Ecv-HD zou trouwens tijdens een live-wedstrijd prima op de plek van BravaHDTV kunnen. Die 127 opera-liefhebbers die Nederland telt worden al meer dan genoeg verwend met 24/7/365 hun eigen HD zender.
Tevens hebben beide zenders de bal gemeen: op Ecv-HD is een bal te zien en BravaHDTV is geen bal aan. smile

Wat een argument zeg, er zijn nu eenmaal mensen die van dit soort BravaHDTV cultuur houden, en dat zijn er meer dan de door jouw vermeende 127 kijkers. wink Zij hebben kennelijk wel het geld om aan hun doelgroep een HD zender aan te bieden.
Nee... Eredivsie HD moet gewoon maar een eigen kanaal krijgen, als ze daar het geld niet voor hebben dan toedeledokie... cry Niet delen met welke zender dan ook, dat gaat altijd ten koste van een bepaalde doelgroep kijkers. En met een eigen kanaal los je dit probleem op, wij mogen/kunnen niet bepalen met welke deelzender ze voor het voetbal gaan gebruiken.





Voledig mee eens!
en wat mij betreft, mogen ze dat hele gedoe met deel-kanalen afschafen,
geen plaats?
geen zender!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk, het is zelfs duurder want 12,50 per maand. Ik heb dat niet zo in de gaten omdat ik een triple play pakket heb, door allerlei wijzigen ben ik inclusief TV en ook nog eens sneller internet dan voorheen nu minder kwijt dan een tijd geleden. Komt ook nog eens bij dat Digitenne gratis is bij gebruik van ITV en laat ik daar nu 3 aansluitingen voor nodig te hebben.

 

Als ik dat ga omrekenen naar andere platforms zou ik veel meer kwijt zijn.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Komt ook nog eens bij dat Digitenne gratis is bij gebruik van ITV

Ik vraag me of KPN dit soort abonnementen met een "fork" rekent... Eentje voor ITV en nogmaals als Digitenne???
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn natuurlijk wel wakker bij KPN. De HD-Ready-PVR IP-TV ontvanger krijg je gratis in bruikleen. Wil je echter op meerdere tv's gaan kijken dan komt opeens Digitenne uit de grote hoed. Ik citeer van de site van KPN;

 

Citaat:
Extra: Voordelig meerdere tv's aansluiten

Televisie kijken waar je maar wilt

 

Je kunt Interactieve TV op één televisie aansluiten. Toch kun je ook op meerdere tv's in huis van scherp, digitaal beeld genieten. Want als je meerdere televisies in huis hebt, dan krijg je gratis Digitenne bij je abonnement. Je betaalt dan geen aansluitkosten of abonnementsgeld, alleen de huur van de Digitenne-ontvanger: € 4,- per maand per ontvanger.

 

Zo heb je voor € 4,- ook scherp digitaal beeld op een andere tv in huis - zonder dat je een draad door het hele huis hoeft aan te leggen! Je kunt Digitenne gewoon bij Interactieve TV bestellen.

 

 

Pak je dan je zakjapanner en gaat uit van een gezin met 2 kinderen heb je een tuner/woonkamer (IP-tuner) en 3x een Digitenne-tuner. (Ouder-slaapkamer/Kind1/kind2)

Per saldo zal het dan niet veel meer gaan maken met een kabelaar. Het standaard pakket is 4 Euro en het plus pakket met meer kanalen is 10 Euro maand extra. Maakt een 26 Euro per maand. Op één tv heb je een redelijk aanbod en op de andere 3 beperkt.

 

Wil je volgens de kleine lettertjes een 4e Digitennetuner dan moet je een abbo pakken van 8,50 Euro per maand, een tuner kopen of huren ad 4 Euro per maand.

 

Per Digitenne-abbo is het maximum 3 kaarten. Voetbal extra is een pakketje zwaarder op Digitenne en dat kost ook weer het nodige extra.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paar jaar geleden twee goedkope tunertjes gekocht en één conax ci module, die aanschaf ben ik allang vergeten, ik betaal geen kosten, dus ook geen huur, voor de drie in gebruik zijnde digitenne kaartjes, op alle drie zit ook eredivisie live.

 

En dus is dat voor mij een uitstekende deal.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...