Harley Geplaatst: 4 augustus 2010 Delen Geplaatst: 4 augustus 2010 Werkt hier wel. Heb de dream en de PC bedraad, geen wifi. VU+ Duo2 - PrismCube Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
micronikje Geplaatst: 4 augustus 2010 Delen Geplaatst: 4 augustus 2010 Ook de ned1 t/m 3? Zonder tijdsbalk? Dat is raar. Ik ga verder zoeken. Bedankt Dreambox 7000/Micronik 1200S/2 x DM800 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harley Geplaatst: 4 augustus 2010 Delen Geplaatst: 4 augustus 2010 Heb Ned. 1 en 2 geprobeerd, zag de box ook naar de HD versie gaan. Geen balkjes gezien. VU+ Duo2 - PrismCube Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De_Muts Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 ik kan alleen kiezen voor play en niet voor playback with live conversation wat gaat er fout? VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo Triax 80CM Multifeed (13-19-23-28) Ziggo (Full Package) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M_Z Geplaatst: 6 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2010 Nou heb ik hier zelf een leuke uitleg geschreven maar sinds vandaag krijg ik opeens alleen nog volgende output op mijn Air Video Server : Code: 2010-08-07 00:26:13 LiveConversion: Cannot open file channels.ini Mijn channels.ini staat nog steeds netjes in de map /program files/air video server/ Ik heb eigenlijk niks aangepast en alles eens opnieuw gereboot, maar krijg het met geen mogelijkheid meer werkend. Het enige dat ik even geprobeerd heb is om ook via internet van buitenaf in te kunnen loggen. Of zou het dan toch aan de versie AVS liggen die ik gebruik? M_Z Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harley Geplaatst: 6 augustus 2010 Delen Geplaatst: 6 augustus 2010 ip van je box vast staan in je router? VU+ Duo2 - PrismCube Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M_Z Geplaatst: 6 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2010 Ik weet echt niet wat het probleem kon geweest zijn, maar ik heb toch maar een iets oudere versie van AVS geïnstalleerd en nu werkt het weer prima. Je kunt de oude versies trouwens HIER vinden. Ik heb nu 2.2.5 beta 2 genomen en gemod. Toch bedankt voor het meedenken, maar inderdaad je moet zorgen dat je IP vast staat, is handiger om een altijd werkende channels.ini te hebben. Bij mij wilde hij de channels.ini gewoonweg niet meer openen. M_Z Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rickske Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 Ik heb hier nog een paar thumbnails gemaakt voor tv vlaanderen sd, plus het channels.ini bestandje. Een mooie toevoeging van m'n nederlands pakketje:) Greetz, Rickske Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harley Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 Top VU+ Duo2 - PrismCube Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rickske Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 En werken ze? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harley Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 Yep, op Ipad en Iphone 4 VU+ Duo2 - PrismCube Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fransken Geplaatst: 9 augustus 2010 Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 kan dit ook alleen op een dreambox zonder tussen komst van een pc is er al een plugin voor zou wel heel mooi zijn als dat zou kunnen ?? XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harley Geplaatst: 9 augustus 2010 Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 Origineel bericht van: fransken kan dit ook alleen op een dreambox zonder tussen komst van een pc is er al een plugin voor zou wel heel mooi zijn als dat zou kunnen ?? Duhh, is zelfs een topic over http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...x_H#Post1876945 Oplayer werkt hier ook goed, alleen beetje lastig zenders kiezen. VU+ Duo2 - PrismCube Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
freaky Geplaatst: 9 augustus 2010 Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 er is ook een tooltje om zelf ini's compleet met picons te maken Bouquet Editor Suite genaamd.dit lijkt me wel handig alleen ik krijg geen kanalen ingelezen. Iemand ervaringen met dit progje???? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rickske Geplaatst: 9 augustus 2010 Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 Dat programma ken ik niet. Maar logowide werkt ook perfect. Echt niet moeilijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen