Ga naar inhoud


Beta-testers gezocht voor Philips 8121


Gast Paullo

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Paullo
Blijkbaar zoekt ook TVVlaanderen, zoals CDS, beta-testers voor dit toestel.

Zie link:

http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/nieuws.aspx?id=44870

Greets

Men zou beter hun HD rommel eerst testen voor men het op de markt brengt.
Trouwens aan de hoeveelste update enz enz zit men bij de HD-7121, je moet het als leek maar meemaken.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond en morgenavond tussen 22 en 23hoo komt de nieuwe firmware ter beschikking voor iedereen die wil testen.

 

De uitgekozen beta-testers worden door CDS (en ik veronderstel ook TVVlaanderen) later dan gecontacteerd om hun bevindingen te vragen.

 

Maar iedereen die wil, kan op die datums de nieuwe software downloaden (en achteraf terug vervangen door de oude)

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pollebru
Origineel bericht van: Jan Ambers
Allemaal reclameren dat de seriele poort, de lanpoort en de usb poort niet werken :D

Inderdaad en ook weer geen motorsturing. Deze plips is ongeveer 1,5 jaar op de markt, kan je al oud noemen. laugh

pollebru,de 7121 is al 4 jr op de markt,in belgie mischien 1,5 jr ,dat komt belgie komt met alles op z'n laats.
dus voor vlaanderen is hij nog vrij nieuw!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: abrahamsat
Origineel bericht van: pollebru
Origineel bericht van: Jan Ambers
Allemaal reclameren dat de seriele poort, de lanpoort en de usb poort niet werken :D

Inderdaad en ook weer geen motorsturing. Deze plips is ongeveer 1,5 jaar op de markt, kan je al oud noemen. laugh

pollebru,de 7121 is al 4 jr op de markt,in belgie mischien 1,5 jr ,dat komt belgie komt met alles op z'n laats.
dus voor vlaanderen is hij nog vrij nieuw!


Dan nog blijft het vreemd dat men beta testers crazy vraagt voor zo'n oude doos.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net een e-mail gekregen van TV-Vlaanderen in verband met het betatesten. Het vreemde is dat als ik kijk welke versie zij vermelden in hun mail, zie ik dat mijn versie van NagraGuide en NP hoger is dan die die TVV verwacht. Vreemd...

 

Mail:

Beta-software gegevens:

Software versie= 4.15.255

NagraGuide versie= 5.6.6.7

NP versie: 5.6.6.1

 

Mijn ontvanger:

Software versie: 3.6.3

NagraGuide versie: 5.7.6.4

NP versie: 5.7.5.7

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Net een e-mail gekregen van TV-Vlaanderen in verband met het betatesten. Het vreemde is dat als ik kijk welke versie zij vermelden in hun mail, zie ik dat mijn versie van NagraGuide en NP hoger is dan die die TVV verwacht. Vreemd...

Mail:
Beta-software gegevens:
Software versie= 4.15.255
NagraGuide versie= 5.6.6.7
NP versie: 5.6.6.1

Mijn ontvanger:
Software versie: 3.6.3
NagraGuide versie: 5.7.6.4
NP versie: 5.7.5.7


Bij mij een soortgelijke situatie. Er staat duidelijk in de mail dat als de versies niet overeen komen, dat dan de vragenlijst op het internet niet ingevuld moet worden. Dus ik vul hem niet in. Ik zal nog wel eens kijken of ik handmatig de tuner nieuwe software kan laten inladen en wat de versies dan zijn. Maar dat kan nu even niet omdat ik anders met iemand ruzie krijg...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...