Ga naar inhoud


WET54G 3.1 wie heeft JTAG ?


Beeper

Aanbevolen berichten

Ik heb een WET54G bridge van nieuwe FW willen voorzien. frown

De upgrade leek goed te verlopen, maar helaas start het apparaat niet meer op. blush

 

Snel knipperende power led, die daarna vast oranje wordt. Geen netwerkconnectiviteit meer mee te krijgen. Doosje open gemaakt en er zit een 20 polige connectie op ( ik vermoed dat dit een JTAG is.

 

Is deze te gebruiken om de WET54 weer operationeel te krijgen?

 

Wie weet raad of biedt hulp ?

 

Bij voorbaat dank

Link naar reactie
Delen op andere sites


Na een firmware update gaan de instellingen meestal terug naar fabrieksinstellingen. Als ik het goed heb is het standaard IP adres 192.168.1.226 ? Zet je PC eens op bijv. 192.168.1.5 statisch en kijk of je er via de browser in kan komen.

Je kunt ook eens proberen de firmware (bin file) via TFTP over te zetten. TFTP zit standaard in Windows 7, moet je wel nog aanzetten. Ik heb er op deze wijze laatst eens een "defecte" Sitecom printer server weer mee aan de praat gekregen.

 

Er zal ongetwijfeld ook een JTAG connector in zitten. Ik zou eens op het Cisco/Linksys en/of dd-wrt forum rondneuzen hoe je dit kan maken.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frank67, dank je voor de tips, er is echter geen enkele netwerkactiviteit meer alleen het oranje lampje. Heb inmiddels diverse fora door zitten spitten, maar alleen de routers komen aan bod. Geen enkele info te vinden over de WET54G, deze is blijkbaar te zeldzaam voor de hobby.

 

Denk dat ik maar een WRT54 met DDWRT ga gebruiken,

 

Groeten Beeper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...