Ga naar inhoud


digiturk kaart werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Obi Wan
Dit heb ik ook gelezen. Wat ik ook heb gelezen is dat als je belt met de melding dat je kaart 'naar de filistijnen is', dat ze een nieuwe kaart opsturen die nog niet een huwelijksnacht heeft gehad.

Iemand hier ervaringen mee?


mijn DT kaart werkte ook niet meer ,maar na bijbetaling van 50 euro kreeg ik een nieuwe met DT ontvanger.Kaart werkt nog steeds niet in mijn Ubuntu server.

Big Bisat,8 lnb's,80 cm dish 30W,DM 7020,DM 500HD,VU+ DUO,VU+Solo,LG-Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Sateurope
Origineel bericht van: Obi Wan
Dit heb ik ook gelezen. Wat ik ook heb gelezen is dat als je belt met de melding dat je kaart 'naar de filistijnen is', dat ze een nieuwe kaart opsturen die nog niet een huwelijksnacht heeft gehad.

Iemand hier ervaringen mee?


mijn DT kaart werkte ook niet meer ,maar na bijbetaling van 50 euro kreeg ik een nieuwe met DT ontvanger.Kaart werkt nog steeds niet in mijn Ubuntu server.


Dat klopt ook je als het goed is het een id2 kaart+ontvangen en dat werkt alleen met de ontvanger die je er bij heb gekregen
Mijn kaart is turkse kaart en heb laten belen en ze vertelen de zelfde verhaal we stuuren u een nieuwe kaar + ontvanger op maar daar trap ik dus niet in heb gezegt dat ze de abbo kunnen opzegen. volgende jaar zie ik het weer wat ik doe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe zijn er genoeg mensen die de irdeto kaart kunnen sharen. Wat ik hoor is de wissel truuk ( mijn kaart is stuk, stuur aub een nieuwe welke dus ongepaard aankomt). Of dat waar is weet ik niet maar het kan dus wel en wordt al gedaan.

 

Ik weet verder niet hoe 'makkelijk' de kaart shared tov de CW kaart, maar het lukt wel.

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gasten bij DT zijn echt de kluts kwijt.

Mijn kaart is op zwart gegaan, klantenservice gebeld en ze zeiden dat ze de technische langssturen. Inmiddels 2 weken eroverheen en bel je op, zeggen ze dat ze het te druk hebben en bla bla bla... Zeg ik dat ik naar een DT verkooppunt ga, zeggen ze dat zij niet verder kunnen helpen en dat echt de technische langs moet komen.

Het lijkt erop dat ik mijn abonnement ga opzeggen. Dit slaat natuurlijk nergens op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maagdelijke i2 kaart zou mits toevoegen van volgende lijntjes in cfg zo moeten werken in cccam:

 

CAMKEY : /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88

CAMDATA : /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88 99 aa bb cc dd ee ff

 

En lang genoeg laten op een of andere DT zender zodat emm's de kaart kunnen activeren. Kan uren duren, dus geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: basix
maagdelijke i2 kaart zou mits toevoegen van volgende lijntjes in cfg zo moeten werken in cccam:

CAMKEY : /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88
CAMDATA : /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88 99 aa bb cc dd ee ff

En lang genoeg laten op een of andere DT zender zodat emm's de kaart kunnen activeren. Kan uren duren, dus geduld.

In CCcam?
Ik heb juist gelezen dat CCcam wordt afgeraden, omdat deze de I2-kaart onklaar zou maken. Ook de CW-kaart zou door gebruik in CCcam op zwart te zijn gegaan. Er wordt geadviseerd met Newcs-Mgcamd te werken met in de newcs-config o.a. het volgende:
Code:
<blockc0>Yes</blockc0>
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus combinatie CCcam+NewCS is niet nodig. CCcam alleen moet dus voldoende zijn?

 

Wat ik heb begrepen is dat je dat laatste stuk "aa bb cc dd ee ff" moet vervangen door het laatste deel van je serial van je kaart. Dit is in CCcam weer te zien.

 

Origineel bericht van: basix
maagdelijke i2 kaart zou mits toevoegen van volgende lijntjes in cfg zo moeten werken in cccam:

 

CAMKEY : /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88

CAMDATA : /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88 99 aa bb cc dd ee ff

 

En lang genoeg laten op een of andere DT zender zodat emm's de kaart kunnen activeren. Kan uren duren, dus geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: OKA
In CCcam?
Ik heb juist gelezen dat CCcam wordt afgeraden, omdat deze de I2-kaart onklaar zou maken. Ook de CW-kaart zou door gebruik in CCcam op zwart te zijn gegaan. Er wordt geadviseerd met Newcs-Mgcamd te werken met in de newcs-config o.a. het volgende:
Code:
<blockc0>Yes</blockc0>


misschien zijn het die nieuwere kaarten die kapotgaan zonder blockc0 in newcs, heb er alleszins nog niets van gemerkt. misschien gaat ie kapot als er doorgeshared wordt? principe van te veel ecms binnen tijdspanne ofzo? (voor alle duidelijkheid, hier alleen cccam, geen newcs in gebruik)

@emree: gewoon aa bb cc.. laten zoals het is. Zou moeten werken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dr.Digitalios

Helaas heb ik ook sinds vorige week zwart beeld op de crypto kaarten, ondertussen heb ik al nieuwe irdeto kaarten binnen maar deze krijg ik ook iet werkend op mijn diverse systemen.

Ik weet wel dat er menssen zijn die dit voorelkaar hebben maar waarom ze dit niet open gooien snap ik niet en dan zeggen ze HAPPY SHARE ............... dus niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...