Ga naar inhoud


digiturk kaart werkt niet meer


Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: BboyGate
ik vind het echt te gek voor woorden...

ik heb een lig tv kaart en een cinema kaart..
nu heb ik zojuist ene yalcin gebeld uit digiturk frankfurt en die zegt heel vrolijk tegen mij dat hij 2 kaarten gaat opsturen met 2 receivers smile en het leuke is dat mijn tv geen scart ingang heeft smile

zie je het voor je om met 2 receivers te werken? ik snap gewoon niet waarom ze niet 1 kaart maken net zoals een kaart vanuit turkije.. daar kan je wel alles zien vanuit 1 kaart.. dit kunnen ze toch niet zomaar verplicht stellen?

Ook is star tv weggevallen voor de europese kaarten en voor de turkse kaarten is het nog steeds blijven bestaan..

ik denk echt dat ik mijn abonnement ga opzeggen want ik vind dit niet kunnen..


Ik heb nu alleen een pakket met LIGTV. Is er ook een soort megapakket zoals in Turkije. Ik mis heel wat kanalen in een digituek euro pakket.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op hun site staat geen informatie over soorten abonnementen.

 

Zou je een europese kaart zover kunnen krijgen dat deze ook de Turkse Kanal D en Star TV doorgeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

gekke vraag: kun je eventueel met een smartwi cardsplitter je originele gepairde kaart vanuit je door DT geleverde irdeto-receiver intern doorsharen naar je dreambox?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel basix dit is mijn 4de irdeto dt kaartje die ik rechtstreeks heb aangekregen (zonder een receiver) dus niet getrouwd. (Single)

Zelfs 27dagen in mijn kast laten liggen zonder het in te pluggen in een cam/receivers, ( op een andere forum gelezen dat het enkel zo zou werken ).

Hier heb je mijn cfg file details dat ik gebruik in mijn box

 

CAMKEY : /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88

CAMDATA : /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88 99 aa bb cc dd ee ff

#SMARTCARD CLOCK FREQUENCY: /dev/sci0 6000000

#TRY ALL CHIDS : /dev/sci0

 

 

Zoals je ziet staat dit af #TRY ALL CHIDS : /dev/sci0

maar als ik het aan zet (zonder #) en even kijk in mijn entitlements zie ik dat alle handled ecms and emms worden geschreven naar mijn kaart. En zo zie ik ook dat I codering systeem groen wordt.

 

 

Doe ik hier iets verkeerd of moet ik gewoon even wachten

 

 

screen.gif

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heb ik geen antwoord op jouw vraag, maar ben wel benieuwd of je gewoon nieuwe kaarten kunt krijgen zodra je kaart kapot is. Neem aan dat dat bij jou het geval was??

Ik heb zelf ook een DT kaart, alleen is t nog CW. Heb veel moeite met updaten vd kaart, dus binnenkort waarschijnlijk ook voor mij een I2 kaart.

Volg deze discussie dus met zeer veel interesse!

Succes!

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...