Ga naar inhoud


digiturk kaart werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Na het moment dat mijn CW kaart op zwart ging, ben ik 1,5 maand bezig geweest geholpen te worden door DT.

 

Resultaat is dat de technische dienst er paar weken over heeft gedaan om langs te komen, vervolgens hebben ze mijn kast en kaart meegenomen. Daarna is het helemaal stil gevallen. Meerdere malen gebeld en kreeg als antwoord dat ze het druk hebben en ernaar kijken.

 

Inmiddels zijn we 1,5 maand verder en heb ik mijn abonnement bij DT opgezegd! Ze begonnen meteen met het geslijm aan de telefoon dat ik niet moest opzeggen en dat ze meteen gingen helpen en bla bla....

 

Ik ben even helemaal klaar met DigiTürk! mad Wat een slechte service. Die gasten staan er niet bij stil dat ik 2 maanden betaald heb voor een zwarte beeld en wanneer ik opzeg willen ze wel meteen helpen.

Snap niet dat het zo moeilijk is om een nieuwe Irdeto2 kaart+box te geven. sickmadBahhh...

 

gr Emre

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij een vriend van me ging het nadat zijn kaart op zwart was gegaan heel anders.

Hij kreeg zelf telefoon van Digiturk (ergens in Duitsland) met de mededeling dat hij na het overmaken van 50,00 euro een nieuwe kaart+ontvanger opgestuurd krijgt.

 

Nadat de betaling binnen was had hij na 2 dagen het pakketje.

 

Zij namen dus contact met hem op.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij ook,werd gebeld uit Duitsland meerdere keren zelfs en heb nieuwe kaart en box gekregen.Alleen was ik nog niet op de hoogte van het feit dat kaart en box gepaired werden als ik de kaart in de box deed,dus heb nu weer een gepairde kaart die het alleen in de box doet.Misschien maar weer even bellen voor een nieuw kaartje.

Big Bisat,8 lnb's,80 cm dish 30W,DM 7020,DM 500HD,VU+ DUO,VU+Solo,LG-Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een vraagje. Ik heb sinds vorig jaar een CW kaart van digiturk. Nu is mijn decoder die ik gebruikte voor digiturk kapot. Kan ik deze kaart nu gewoon in mijn dreambox 800 gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het echt te gek voor woorden...

 

ik heb een lig tv kaart en een cinema kaart..

nu heb ik zojuist ene yalcin gebeld uit digiturk frankfurt en die zegt heel vrolijk tegen mij dat hij 2 kaarten gaat opsturen met 2 receivers smile en het leuke is dat mijn tv geen scart ingang heeft smile

 

zie je het voor je om met 2 receivers te werken? ik snap gewoon niet waarom ze niet 1 kaart maken net zoals een kaart vanuit turkije.. daar kan je wel alles zien vanuit 1 kaart.. dit kunnen ze toch niet zomaar verplicht stellen?

 

Ook is star tv weggevallen voor de europese kaarten en voor de turkse kaarten is het nog steeds blijven bestaan..

 

ik denk echt dat ik mijn abonnement ga opzeggen want ik vind dit niet kunnen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: BboyGate
ik vind het echt te gek voor woorden...

ik snap gewoon niet waarom ze niet 1 kaart maken net zoals een kaart vanuit turkije.. daar kan je wel alles zien vanuit 1 kaart..

Ook is star tv weggevallen voor de europese kaarten en voor de turkse kaarten is het nog steeds blijven bestaan..


Is het niet mogelijk om een kaart uit Turkije te halen? Scheelt dat ook qua geld? Ik ga morgen naar Turkije, vandaar al die vragen

dreambox 800HD,

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Turkije zijn die abonnementen veel duurder. Goedkoopste paket met LIGTV is 800 tl= ongeveer 400 euro.

 

Maar ik had zelf een vraagje. Ik heb ccam op mijn drembox 800. Ik heb mijn kaart met chip onderin ingestoken. Hij moet nu toch gewoon werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nargile
In Turkije zijn die abonnementen veel duurder. Goedkoopste paket met LIGTV is 800 tl= ongeveer 400 euro.

Maar ik had zelf een vraagje. Ik heb ccam op mijn drembox 800. Ik heb mijn kaart met chip onderin ingestoken. Hij moet nu toch gewoon werken?


download via je control panel cccam info en zodra je het geinstalleerd hebt, druk dan op groen en de rest spreekt voor zich..

In turkije is de kaart duurder, hier betaal ik voor sportpakket + cinema pakket 305 euro.. ik vind dat erg goedkoop.. maar service ben ik totaal niet tevreden mee..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...