Ga naar inhoud


Scarlet Belgie en hun zogenaamde 12mbit down/1mbit up


Michel

Aanbevolen berichten


Jullie zijn gelukzakken, al jaren scarlet klant, zelfs met nu al 3 maanden belgacom tv in aanvraag. Zou gratis zijn en hogere snelheid. Maar de procedure om dit te doen moet nog worden geschreven. Ze beloven veel maar daar blijft het ook bij. Mag al blij zijn met deze supersonische snelheid

 

Mijn snelheid is nog steeds niet verhoogd. Test nu met a dam

 

947499540.png

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edwin
VDSL2 is nog niet overal beschikbaar. Scarlet maakt ook gebruik van de Belgacom VDSL2 kasten voor hun digitale TV. Anders eens rondvragen in je buurt of er al iemand VDSL2 heeft.

Edwin


Bij mij is VDSL2 beschikbaar, De buren in het andere oudere deel van de wijk (wij hebben 16 jaar geleden gebouwd)die hebben reeds belgacom tv. Wij kunnen het krijgen alles is voorzien maar alleen hoe ze dit moeten aanpassen is nog niet getest. Procedure is nu pas geschreven hoe ze ons op de glasvezel moeten aansluiten. Kast staat 200 m van men deur. Zal te moeilijk zijn zeker?

In nederland zijn ze al bezig met glasvezel tot in de woning (kpn) Hier in België moeten ze nog starten met het denken hoe ze een procedure moeten schrijven om glasvezel in de KVD moeten aansluiten.

We staan gewoon 10 jaar achter op die Nederlanders. Dat ze maar rap een onafhankelijk vlaanderen met aansluiting op orange organiseren....

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige week nog gechecked, en het komt volgens mij bij Scarlet op hetzelfde neer als bij Belgacom : VDSL2 wordt voorbehouden voor klanten die ook het TV product nemen.

Ik blijf dus op 12 Mbps down, en 640 Kbps up zitten.

Aan de helpdesk beweerden ze dat er vanaf oktober systematisch naar VDSL2 zal overgeschakeld worden (voor iedereen).

Maar een andere medewerker wist hier niets van.

Geen idee wie gelijk heeft dus, ik ga er in elk geval niet voor naar BelgacomTV overschakelen (als je dat doet en je kijkt één HD stream zit je trouwens toch weer aan die 12 Mbps).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet goed wat het probleem kan zijn. Denk dat het eerder een scarlet probleem is. Ik zat met ADSL bij belgacom, en toen VDSL2 hier beschikbaar werd heb ik gebeld naar Belgacom. Indien ik opnieuw tekende voor een jaar bij hen kreeg ik onmiddelijk een VDSL2 aansluiting + gratis een BBox2 modem.

Ik heb dus zelfs geen belgacom TV moeten nemen, en vaste telefoon heb ik ook niet.

De BBox2 is nogal pover kwa instellingen, maar ik gebruik hem als domme modem en een linksys WRT54GL met tomato doet de PPPOE connectie.

 

Groetjes Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...