Ga naar inhoud


goede oplossing regen


Gast rahayu

Aanbevolen berichten

hallo

heb veel zitten denken en het werk al ruim een jaar zelfs nu het keihard regent geen last.veel zullen denken die is gek maar ik zou zeggen probeer het eerst maar.

ik heb een zilvere kaas en worst schaal die je kunt vouwen 2 euro bij de supermarkt om de lbn gevouwen voor en achterkant vrijlaten en het werkt super.ik heb zelf een multiyenne maar me ouders hebben een dubbele lbn en ook daar nooit meer last van regen. dus een alminiumschaal vouwen en weg regen. succes

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: rahayu
hallo
heb veel zitten denken en het werk al ruim een jaar zelfs nu het keihard regent geen last.veel zullen denken die is gek maar ik zou zeggen probeer het eerst maar.
ik heb een zilvere kaas en worst schaal die je kunt vouwen 2 euro bij de supermarkt om de lbn gevouwen voor en achterkant vrijlaten en het werkt super.ik heb zelf een multiyenne maar me ouders hebben een dubbele lbn en ook daar nooit meer last van regen. dus een alminiumschaal vouwen en weg regen. succes


Heb je er een foto van gemaakt ben er benieuwd na, heb er geen last van die regen trouwens :D

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rahayu
dus een alminiumschaal vouwen en weg regen. succes


@rahayu,

Het is al vaker gevraagd maar een foto zou zeer welkom zijn.

Hoe vaak in 1 jaar tijd heb je uitval gehad?


Met vriendelijke groeten wink

sattaz


Link naar reactie
Delen op andere sites

als je een dwarsdoorsnede zou maken van het wolken pakket onder 29~30 graden naar de 19,2 Oost satelliet, begrijp je natuurlijk dat je signaal een heel lange weg aflegt tussen lnb en satelliet.

 

het is dus evident dat je op een bepaald moment, bij bepaalde wolken constellaties, te weinig gain hebt gerelateerd aan de schotel grootte

 

en als er dan nog onweer in de wolk zit is het prijs > blokken of zwart (dat was gisteren namiddag, gelukkig net NA de F1 te Spa)

 

dan helpt een paraplu ook niks

ciao

 

Impossible

Röyksopp, Alison Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...