Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Inventarisatie problemen Rebox RE-9000HD


RvdV

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Henri Aalten
Op de site van de importeur staat echter nog wel de 37 versie

Ja en waarom zou die daar dan niet meer staan?
Enkel het feit dat een andere Reseller de versie 37 intrekt wil toch nog niet zeggen dat Rebox deze ook moet intrekken.

Op de bekende freeze in de avonduren na mankeert er in feite niets meer aan dan in de vorige versies.
Dus om daarom deze versie in te trekken!!!
Wellicht heeft UltraPlus deze versie om volstrekt andere reden ingetrokken.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik moet zeggen dat na het lezen van DEZE thread de moed me wel definitief in de schoenen is gezakt... De importeur wijst naar de dealer en de de fabrikant wijst naar de importeur. En ondertussen heb ik (en anderen) €500 uitgegeven aan een product dat eigenlijk gewoon (nog) niet functioneert. Maar goed, 'prettig' is dat de fabrikant de problemen niet ontkent. Dat zet de positieve ervaringen waarin een aantal forumleden volharden meteen onder het kopje 'kwestie van geluk', maar dat is ze natuurlijk van harte gegund. :D

 

Ik ben er klaar mee en ga sparen voor een Dreambox 8000.

Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2

Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB

Topfield TF5000PVR/200GB

Topfield TF5300K Digitenne/120GB

Thomson DVR Mediabox UPC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rvdv
Ik moet zeggen dat na het lezen van DEZE thread de moed me wel definitief in de schoenen is gezakt... De importeur wijst naar de dealer en de de fabrikant wijst naar de importeur.


??? lees je wel goed. de fabrikant Fortis geeft toe op de hoogte te zijn van de problemen (ontkent niets)en voor ons Canal digitaal probleem er fulltime programmeur op heeft gezet om het probleem op te lossen.

Rebox heeft inmiddels ook de seriele loader op de site gezet om een in de soep gelopen Rebox tijdens het updaten weer op de rails te zetten. Dit had ik aan hun gevraagt via de mail en hier is gehoor aan gegegeven. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper
??? lees je wel goed. de fabrikant Fortis geeft toe op de hoogte te zijn van de problemen (ontkent niets)en voor ons Canal digitaal probleem er fulltime programmeur op heeft gezet om het probleem op te lossen.


Een probleem voor velen is: hoe lang gaat dit duren? Is er binnen 10 dagen werkelijk een foutloze firmware? Reclameren van problemen kan altijd. Maar hoe sterk sta je als aangegeven wordt dat men 'er mee bezig is'? Rebox geeft een garantie van twee jaar. Lijkt mij dat er binnen die tijd toch een goed werkend poduct moet zijn...

Overigens is het niet alleen negativiteit van mijn kant. Tot op zekere hoogte ben ik best tevreden. Wel vind ik dat de problemen opgelost moeten worden!

Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zuiver een firmware probleem. Volgens een senior engineer bij ST is de gebruikte STi710x chipset met de bijbehorende API gewoon stabiel, en komen de problemen door te snel in elkaar gedraaide firmware, het niet volgen van de gegeven specificaties, en het proberen om de chipset functies te laten verrichten waarvoor die nooit gemaakt is...

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...