Ga naar inhoud


Vrouwen zijn niet hoffelijk in het verkeer .


Gene 1225

Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik weet niet hoe het momenteel in Nederland zit maar hier in Belgie zijn de regels veranderd en MOET je voorrang krijgen ook al neem je hem in eerste instantie niet. Hier behoud je dus je voorrang zelfs als je gestopt bent! Misschien goed te weten als je hier eens op hollandse laugh wijze rondtoert.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn de vrouwen wel hoffelijk in het verkeer.

 

Ze stopt zelfs met haar auto op een voorrangsweg zonder zebra om voetgangers over te laten steken.

Vol hoffelijkheid rijdt zij verder, geen last van de wild geschrokken mensen achter haar, hadden ze maar moeten opletten, lacht ze vriendelijk.

 

Voor de rotonde geeft zij iedereen voorrang zelfs aan de auto's die nog een halve ronde moeten draaien.

Iedereen achter haar kan dan eens rustig de tijd nemen om eens lekker te ontspannen.

 

Zij wil er altijd voor iedereen goed uitzien.

Dus als ze dan toch voor het stoplicht staat dan maakt ze zich even op, die make-up spiegel in het midden zit er niet voor niets.

Als je dan even toetert dat het al een tijdje groen is, draait zij vriendelijk toch licht verbaasd even haar hoofd achterom, niet wetende dat daar nou juist die spiegel voor is.

Even de make-up opruimen en oranje is ook een mooie kleur om door te rijden.

Maar ja, nu sta jij tenminste als eerste voor het stoplicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Doel
Het doel van de organisatie is het voorkomen van de vrouwelijke overheersing. Ondanks het feit dat NO MA'AM de opkomst van vrouwen probeert te voorkomen, leiden de idealen waar de organisatie voor staat (bier, bikini's en eten) er dikwijls toe, dat men zich uiteindelijk ook beperkt tot drinken, het lezen van het blad "Big-Uns", en het zichzelf volstouwen met snacks.

NO MA'AM JAARVERGADERING
Volgende week ga ik naar de jaarvergadering van deze club!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn mening is dat veel vrouwen geen affinteit(gevoel) hebben met het (SPEL) dat verkeer heet.

P.S. Ook alle mannen hebben dat niet.

Maar als je oplet op de fouten van een ander dan is het verkeersspel goed te spelen.

 

Groeten en nog veel plezierige KM

Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.
Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.
Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tot op heden 3 keer buiten mijn schuld een aanrijding gehad.

Telkens werd ik van achter aangereden.

Telkens was het een vrouw, de eerste een Nederlandse, de tweede een Belgische en de derde een meisje van 18, dat 3 maanden een rijbewijs had.

De laatste was wel erg hoffelijk blush , jammer dat we op de middenberm van de snelweg stonden en ik klem tegen de vangrail geparkeerd stond.

Ik denk dat het ruimtelijk inzicht, of het gebrek hieraan wel een rol speelt, zie ook de file parkeer ellende.

Mij vrouw betrap ik echter nooit op on-hoffelijk gedrag, alleen (file) parkeert ze beter als ik er niet naast zit. blush

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Origineel bericht van: aardbeì
doe wat ik gedaan heb, koop een auto die net ff te groot is en waar wat "lastige" technische snufjes in zitten (o.a. 't ding starten gaat heel anders dan ze gewend is), ze durft er voorlopig niet mee te rijden kan ik je melden :D :D :D :D :D

Dan moet ik dus altijd zelf gaan rijden dat is geen goed idee. :D


ach, als ik erbij zit in de auto zijn er 2 opties:
1. ogen dicht en proberen tukkie te doen (da's het beste voor m'n hart)
2. ogen open, pffff, dan rijdt ik liever zelf sick


mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
Origineel bericht van: Outta space
Vrouwen reageren anders in het verkeer soms, maar man of vrouw de hoffelijkheid is ver te zoeken in het verkeer.

Ik leer notabene m'n leerlingen om toch regelmatig maar wat brutaler te zijn omdat zij anders degene zijn die altijd staan te wachten, en het CBR verwacht dat ook, dit noemt men doorstroming :-)

En dan nog de mensen die ooit voor hun rijbewijs zijn gegaan en dan nu ineens geen lesauto meer voor hun ogen kunnen zien. Op de een of andere manier zijn ze allemaal vergeten dat ze ook ooit in zon auto hebben gezeten. Ik ben zelfs al ooit over de stoep ingehaald door een motorrijder.

Gelukkig laat ik mijn medeweggebruikers voor wat het is, zo hou ik nog plezier in de auto.
(en tegen elke leerlingen zeg ik altijd: je rijbewijs halen is één, behouden is twee)

Ik heb vlakbij een afrijpunt van het CBR gewoond. Heel veel lesauto's in de wijk dus. Wat voor knurften ik daar gezien heb, ongelooflijk. Nee, de kandidaten neem ik niets kwalijk, maar wel die badgasten die er naastzitten en ze moeten opleiden voor een B-rijbewijs.
Gewoon net stoppen voor het kruispunt en dan blijven staan. Ik moest rechtsaf en kon niet verder. Vriendelijk een toetertje en lichtsignaal geven. Niets hielp, toen naar toegegaan en die rijinstructeur doet alsof hij een slachtoffer wordt van zinloosgeweld. Deze gast had totaal geen enkel idee waar zijn leerling meebezig was en wat voor gevaarlijke situatie hij had opgeleverd.

Zo was er zovaak wat met die gasten van de rijschoolhouders.

Nu heb ik een rijschoolhouder in de straat wonen die zijn aanhanger voor het afrijden van een BE-rijbewijs gewoon in de straat en op trottoir zet. Hij weet heel goed dat dit verboden is. Maar meneer de rij-instructeur gelooft het allemaal wel.

En op het moment dat de instructeurs alleen in de auto zitten, dan scheuren ze door de wijk en snijden ze andere weggebruikers af, rijden bij verkeerslichten dit op oranje-rood-springen nog met volle vaart door.

Deze knakkers moeten mensen opleiden tot oprechte en "heren"-in-het-verkeerchauffeurs?

Laat mij niet lachen.


Hmm ik kan me niet zo voor de geest halen dat we elkaar kennen.
Maar blijkbaar denk je mij wel te kennen ?

Jij bent zeker ook van mening dat elke taxichauffeur asosociaal, elke vrachtwagenchauffeur totaal geen rekening houdt met ander verkeer en dat bij elke schotel aan een flatgebouw een allochtoon woont.

Maar jij bent zeker ook die ene automobilist die dus het liefst onder, boven, links of rechts langs een lesauto wil. En jij denkt zeker ook dat een instructeur alles kan regelen, nou het is mij nog steeds niet gelukt om de auto weg te rijden als de leerling "vergeet" voet van de rem te halen. Maar je mening is blijkbaar gevormd door een paar situaties, en jij zou waarschijnlijk de beste instructeur zijn die er is, ik nodig je graag uit.
en dan nog even over dat kruispunt, hoelang heb je gewacht voordat je op de toeter drukte en lichtsignalen gaf, 30 sec, 2 minuten? Enig idee wat een leerling van gekke dingen kan doen.
Nee wanneer ik op een kruispunt sta met m'n leerling dan probeer ik eerst mijn leerling de situatie te laten oplossen cq begrijpen en daarna probeer ik toch om de leerling op weg te helpen, moet de rest hierdoor wachten, ja sorry maar ze moeten het nou eenmaal leren op de openbare weg. En komt er iemand dan op me aflopen die dan staat de wachten, ik kan je zeggen dat mijn eerste gedachte niet zijn he wat een aardige meneer, nee dat is eerder daar komt weer iemand die geen begrip heeft en me waarschijnlijk weet ik veel toewenst.



Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Outta space, dat ben ik absoluut niet met je eens.
"Brutaal zijn" om de doorstroming te bevorderen is een onbeschofte (sorry dat ik het zo zeg) instelling.


Ik had al verwacht dat het woord brutaal op zo'n manier zou worden opgevat, maar dit moet je niet zien op een manier van trek die auto ervoor langs of neem voorrang. Maar meer op een manier van meer doorrijden en niet onnodig wachten. Uiteindelijk (en daar moet ik je gelijk in geven) is het Nederlandse verkeer gewoon asociaal en daar moeten ze wel in meekomen.
(ik ga altijd met groot plezier de Duitse grens over, wat een heerlijke verademing vaak daar in het verkeer.)

Maar ondanks alles geef ik met plezier les en de rest, tja die gaat hun gang maar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de enige normale in het verkeer. Al die anderen zijn gek!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil tussen man en vrouw is dat vrouwen snelheid niet kunnen inschatten dus daarom vaak geen voorrang verlenen of juist onnodig wel, dit komt hier door.

Een vrouw kan wel weer beter een gevaar (overstekend kind etc.) opmerken omdat ze in een groter bereik in de breedte kunnen zien mannen kunnen beter gericht op 1 punt zien.

Ook snachts ziet een man beter.

Dat een vrouw beter rijd komt omdat ze vaak eerder stoppen en minder risico nemen en dus minder ongelukken veroorzaken.

Dit is geen onzin de hersenen werken nou eenmaal zo, is genoeg onderzoek naar gedaan en ook genoeg over te vinden.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik het bericht over het afz**ken van de rijschoolhouders ook zeer negatief.

Ik zou niet graag dat baantje willen hebben, want je moet er stalen zenuwen voor hebben.

 

En iedereen is zo begonnen, met zijn rijlessen.

Maarja dat vergeten de meeste, of willen niet meer weten wat voor kluns ze zelf geweest zijn.

 

Ook is het zo, dat de meeste vrouwen de rijstijl van hun partner overnemen, zeker als de partner zijn rijbewijs al langer heeft dan de vrouw.

 

Dus ga nou niet liggen zeuren over de rijstijl van de vrouwen, want volgens mij lezen jullie vrouwen hier niet mee in dit topic.

Want je kunt hier wel een grote mond hebben, maar thuis zal het wel anders zijn.

 

En waarom denk je dat de vrouwen zo veel fouten maken, als je er zelf bij zit?

Luister dan eens zelf naar je commentaar dat je levert over haar rijstijl.

 

Mijn vrouw rijd perfect, en soms nog beter als ik.

En dat durf ik openlijk toe te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...