Ga naar inhoud


Vrouwen zijn niet hoffelijk in het verkeer .


Gene 1225

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: pearlpeter


En waarom denk je dat de vrouwen zo veel fouten maken, als je er zelf bij zit?
Luister dan eens zelf naar je commentaar dat je levert over haar rijstijl.


Maar van dat laatste kent mijn vrouw ook wel iets : ik noem haar dan soms ook Hyacinth Boucket als ze weer teveel commentaar levert over waar ik had moeten parkeren of waarom ik deze weg neem ......
En eerlijk : zij rijdt minstens even goed , misschien zelfs beter dan ik , juist omdat ze haar rechten opeist in het verkeer terwijl ik meer anticipeer en behoudend rij : tot haar ergernis .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hou je gewoon aan de verkeersregels en wees duidelijk in het verkeer. Geef richting aan en wijzig nooit je plannen op het laatste moment.

 

Het wel of niet voorrang krijgen is niet altijd een kwestie van bewust. Soms weten bestuurders het gewoon niet of zitten zijn ze er "even" niet bij. Ik laat altijd merken dat ik voorrang verwacht maar wel met beleid zodanig dat ik door (hard) remmen nog op tijd stil kan staan.

 

Ik heb er geen problemen mee om achter een lesauto te moeten rijden. Sommige bestuurders zijn nu eenmaal niet zo kwiek en vlug. Zo had ik bv tijdje terug last van mijn nek en dan gaat het kijken naar links en rechts ook niet meer zo vlot. Als je dat een weekje meegemaakt hebt dan denk ik wel eens: daarom zijn veel van die oudjes niet zo vlot in het verkeer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gene 1225
Maar van dat laatste kent mijn vrouw ook wel iets : ik noem haar dan soms ook Hyacinth Boucket als ze weer teveel commentaar levert over waar ik had moeten parkeren of waarom ik deze weg neem ......


Ze heette Hyacinth Bucket (emmer), maar wilde dat het uitgesproken werd als Bouquet, dat was de grap.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Origineel bericht van: Gene 1225
Maar van dat laatste kent mijn vrouw ook wel iets : ik noem haar dan soms ook Hyacinth Boucket als ze weer teveel commentaar levert over waar ik had moeten parkeren of waarom ik deze weg neem ......


Ze heette Hyacinth Bucket (emmer), maar wilde dat het uitgesproken werd als Bouquet, dat was de grap.


Een grap is niet meer leuk,als je hem moet uit leggen.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...