Ga naar inhoud


experiabox connectten met ethernetbridge lukt niet.


Han Peekel

Aanbevolen berichten

Hoi

 

Ik heb hier op een Thomson Gateway TG789vn een linksys wet11 wireless ethernetbridge aangesloten en gereset maar ik krijg hem niet zichtbaar in het thomson scherm hij zit op ethport 4 wat er op de andere poorten zit zie ik wel.

 

Ik draai hier ook Cisco networkmagic hier in is hij gewoon online en heeft hij een ip adres 192.168.2.253.en het lan lampje brandt ook.

 

Het Ip adres in de browser intypen geeft geen connectie.

 

Het is een 2e hands exemplaar en gebruikt voor een netwerkprinter ik moet nu in het menu om de wireless settings in te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zie na wat surfen:

* Er een normal/crossover schakelaar op. (dus kijken of de schakelaar goed staat)

* Het standaard adres van de WET11 is 192.168.1.225, de gateway heeft zelf adres .254 en gebruikt alles daaronder voor DHCP.

Daar zou het mis kunnen gaan.

 

Wat gebeurt er als je 'm gewoon op de computer aansluit, op welk adres reageert de WET11 dan?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik hem op rechtstreeks op pc aansluit in cross stand en ik doe ipconfig zie ik dat er een adres word is uitgedeeld nl 169.254.218.251 maar hier mee krijg ik ook geen contact via de browser.

 

Er hoort eigenlijk een setup cd bij te zitten maar die heb ik niet de site van de fabrikant bied ook geen soelaas.

 

pruts dus nog maar eens verder , heb het idee dat die experiabox de schuldige is.

 

Dit type kun je ook al niet van NAT3 in NAT2 zetten om met de playstation bepaalde spellen online te spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...