Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Foutmelding bij Downloaden Software voor 9000


Sim50

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sim50
Origineel bericht van: ton2207
De loader kun je toch alleen maar vervangen via de RS232 en een 0-modem?


Hallo,
De loader is inderdaad alleen maar te vervangen middels RS 232 en een 0 modemkabel, ik ben er inmiddels achter dat de foutmelding ERR 0 X 12 op het Display van de Rebox 9000 niet aan de ReBox ligt.
Het is communicatiefout van USB naar RS232, ik zal moeten zoeken naar een goede communicatie.
Simon

Sim50,er is een oplossing,op het AAF digital HD forum staat het,met o modum kabel,dus geen usb/serial.
en dan met lan aansluiting.kijk in het forum database AAF recoverytool,daar staat het uitgebreid beschreven.
heb de mijne al opgestuurd,zag het te laat.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: abrahamsat

Sim50,er is een oplossing,op het AAF digital HD forum staat het,met o modum kabel,dus geen usb/serial.
en dan met lan aansluiting.


Wellicht is het handig om de inhoud van de beschreven oplossing al dan niet verkort hier even weer te geven.
Ik begrijp er namelijk niet veel van.
Wil jij of beter gezegd diegene die de oplossing heeft aangedragen hiermee zeggen dat de bootloader d.m.v. een netwerk- (UTP) crosscable te vervangen is, althans dat denk ik uit jouw verhaal te begrijpen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo,

Gezocht op het AAF Digitaal forum, maar niet kunnen vinden.

Inmiddels is het opgelost middels een oud Pc.tje met een serieele poort..

Allsnog bedankt voor het meedenken.

Simon

 

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: abrahamsat

Sim50,er is een oplossing,op het AAF digital HD forum staat het,met o modum kabel,dus geen usb/serial.

en dan met lan aansluiting.

 

Wellicht is het handig om de inhoud van de beschreven oplossing al dan niet verkort hier even weer te geven.

Ik begrijp er namelijk niet veel van.

Wil jij of beter gezegd diegene die de oplossing heeft aangedragen hiermee zeggen dat de bootloader d.m.v. een netwerk- (UTP) crosscable te vervangen is, althans dat denk ik uit jouw verhaal te begrijpen.

Rebox 9000 HD, Loader 1.52 FW 1.10.05, Multytenne45, Philips 47PFL9705H/12, Onkyo TX-NR808, Harmony 1100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...