Ga naar inhoud


[SmartReader+] Smartreader+ drivers, waar te vinden?


lujo

Aanbevolen berichten

Aangezien Smartreader+ vaak in combinatie met Dreambox gebruikt wordt probeer ik mijn vraag hier te stellen.

 

Ik heb zelf een Smartreader+ met opdruk van MaxDigital. Echter lijkt het alsof er geen nieuwe informatie wordt weergegeven op MaxDigital forum. Is ontwikkeling gestopt of is er iets anders aan de hand?

 

Firmware wat ik er nu in heb zitten is versie 1.03

 

Op ***geen-reclame*** website vind ik nog een firmware 1.04 maar hoe goed/veilig is die?

 

Ik vind echter nergens een driver voor Windows 7 x64. Waar zijn die drivers te vinden?

 

Hopelijk kan iemand meer info verschaffen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zie bijlage smartreader_v103.zip voor het volledige smartreader 'pakketje' inclusief drivers.

 

Eigenlijk zijn die drivers niet eens nodig, want via windows update zijn automatisch al nieuwere drivers te installeren (FTDI driver versie 2.8.2.0 versus 2.02.04 in de onderstaande zipfile).

 

Update 1.4 (ook in bijlage) werkt hier prima trouwens, alhoewel her en der te lezen is dat sommigen hun smartreader ermee naar de eeuwige jachtvelden hebben geholpen. De belangrijkste updates in versie 1.4:

 

Largest improvements:

 

The smartreader works even faster with most cards.

Many extra smartcards support.

Enigma support must improved.

New setting: Smartcardreader+ ID through udev.

- smartreader allways start up on right DEV/ port.

- Combine smartcard with smartreader!!

 

Eigenlijk moet ik zeggen update 1.4 werkte hier prima, want inmiddels heb ik versie 1.5 (ook in bijlage) er op gezet. Wat daarin verbeterd is weet ik niet, maar werkt in ieder geval probleemloos.

smartreader_v103.zip

SmartreaderUpdate14.zip

SmartreaderUpdate15.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • Beheerder

Als jij spaties plaatst tussen je url's, maak je sterk de indruk dat je iets plaats dat eigenlijk niet mag.

Let daarmee op, want plaatst je daadwerkelijk iets dat niet mag en omzeil je opzettelijk de url filters, dan lig je onherroepelijk buiten.

 

Mvg,

 

Michel

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...