Ga naar inhoud


[RE-8000HD] E_MAIL antwoorden REBOX Haarlem ?


amrabed

Aanbevolen berichten

Ik heb op vr-17-09-2010 via e_mail (info@rebox.tv) de vraag gesteld over wanner ze denken de tweede kaart-slot van de RE 8000 vrij tegeven, tot heden nog steeds geen antwoord ontvangen, of duurt dit altijd zo lang bij REBOX Haarlem voor dat ze antwoorden ?.

 

kan iemand mij bevestigen of dit de juiste E_mailadres is van REBOX Haarlem.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het tweede kaartslot, de bovenste die eerst afgesloten was, werkt bij mij al vanaf het begin dit jaar.

Wie er toen ooit de vermelding van gemaakt heeft (dit betreft natuurlijk wel de RE 9000) weet ik niet meer maar toen het op het forum kwam heb ik gelijk dat afsluitklepje er uit gehaald en mijn canaldigitaal kaart in de bovenste sleuf geplaatst.

Nooit enige storing daarin ondervonden en altijd de update van de kaart binnen gekregen, ik kijk eigenlijk nooit naar die datum of ik moet niets meer kunnen ontvangen.

 

catw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: catw
....en altijd de update van de kaart binnen gekregen.
catw

Ooooh, ik was tot vandaag ook nog steeds in de veronderstelling dat de bovenste kaartlezer wel normaal gebruikt kon worden maar dat er op de bovenste interne kaartlezer geen kaart-update binnenkomt.
Ga ik gelijk proberen en de komende dagen controleren of er daadwerkelijk een kaart-update binnenkomt.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jürgen voor de zekerheid heb ik het nu ook even nagekeken en zag het volgende staan dus hier werkt het naar mijn mening wel.

Even een plaatje van gemaakt.

 

catw

IMG_0206.JPG

 

 

IMG_0207.JPG

(plaatjes werken niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt het niet, ik moest 1 keer per maand de kaarten omwisselen om de updates binnen te krijgen.. Maar let wel op dat je bij CD zo een paar maanden kan kijken voordat je er pas achter komt dat je keys verlopen zijn smile

 

De aansturing van de interne kaartsloten wordt weer via een ander bedrijf geregeld.. Probleem is bekend en het verzoek om de boel te fixen was in elk geval al wel weggelegd...

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cronos, aangezien jij beide ontvangers hebt, kan je wel beter vergelijken. Is dit dan enkel op de 8000, de ontvanger die de TS heeft, of ook op de 9000?

 

 

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: De_Perre
Cronos, aangezien jij beide ontvangers hebt, kan je wel beter vergelijken. Is dit dan enkel op de 8000, de ontvanger die de TS heeft, of ook op de 9000?


Bij de RE8000 is in elk geval het tweede interne slot nog niet geactiveerd, ik heb ook nog niet vernomen wanneer ze dit van plan zijn smile De RE9000 heb ik last van update problemen met het bovenste slot... Daarnaast heb ik zo ie zo problemen als ik twee kaarten tegelijk gebruik in mijn decoder, ik krijg dan meldingen "gecodeerde zender" op sommige zenders, dus ik zou dat nog niet adviseren. Ik gebruik dus ook de OneCam voor mijn tweede kaart.. Als je maar een kaart gebruikt, dan werkt het bovenste slot verder OK als je de onderste niet gebruikt (afgezien van de updates).... .

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: catw
Nu wel goed naar ik denk


Dit is een foto van de RE9000 denk ik, de V44 firmware van de RE8000 laat maar 1x "Smartcard Slot" zien, waardoor de tweede kaart nog niet geactiveerd is.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...