Ga naar inhoud


[RE-8000HD] E_MAIL antwoorden REBOX Haarlem ?


amrabed

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: catw
Jürgen voor de zekerheid heb ik het nu ook even nagekeken en zag het volgende staan dus hier werkt het naar mijn mening wel.
Even een plaatje van gemaakt.

Inderdaad deze plaatjes bewijzen dat de bovenste slot ook de kaart-update doorlaat ervan uitgaande dat jouw kaart permanent in het 1e slot heeft gezeten.
Ben benieuwd wanneer mijn kaart de kaart-update ontvangt in het 1e slot.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja die zit daar gewoon in en ik verwissel hem nooit maar ik ben zelf nu ook benieuwd hoe het verloopt dus ik ga eens vaker in dat menu kijken zeker de 28ste van de elfde.

Tot vanmiddag ging ik er dus gewoon vanuit dat de bovenste interne kaartlezer altijd al goed werkt (bij mij wel dus).

 

catw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag die ik net boven dit bericht stelde is volgens mij nu nutteloos geworden.

 

Ik keek net in mijn INBOX en zag dit bericht van REBOX:

-------------------------------------------------------

 

 

 

Van: Info | Rebox [mailto:info@rebox.tv]

Verzonden: dinsdag 28 september 2010 14:41

Aan: 'XXXXXXXXX'

CC: XXXXXXXXXXXX (XXXXXXXXXXXXXXX)

Onderwerp: RE: RE-8000 2e interne kaartslot

 

 

 

Goedemiddag,

 

 

 

Aan het goed werken van de 2e kaartlezer van de Rebox8000 wordt hard gewerkt, het is de bedoeling om deze in een volgende update te activeren.

 

Het was de bedoeling om deze al eerder te activeren maar dit is tot nu toe nog niet gelukt.

 

Wij bedanken u voor uw geduld.

 

 

 

 

 

Best regards,

 

Met vriendelijke groet,

 

 

 

XXXXX XXXXX

 

Sales & Support Manager

 

-----------------------------------------------------

 

 

Dit vind ik netjes van REBOX Haarlem, hier mee is mijn denk beeld over REBOX Haarlem veranderd (ten positieve), de slechte denk beeld had ik gevormd ten aanleiding van mijn eerdere telefonisch contact met een medewerker, (maar ja misschien lag het deels ook aan mij).

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: catw
Ja die zit daar gewoon in en ik verwissel hem nooit maar ik ben zelf nu ook benieuwd hoe het verloopt dus ik ga eens vaker in dat menu kijken zeker de 28ste van de elfde.
Tot vanmiddag ging ik er dus gewoon vanuit dat de bovenste interne kaartlezer altijd al goed werkt (bij mij wel dus).

catw.

Interessant; misschien ging het bij mij mis omdat ik allebei de kaarten tegelijk gebruikte? Dit zou ik eens moeten testen
Bij mij werkte het in elk geval niet, aangezien er maar 1 key van de 2 wordt bijgewerkt...

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Complete ballentent daar bij de Technische Support van Rebox.Ik heb een probleem met de USB-herkenning van mijn Rebox 9000 NA FW-update V37. USB-stick wordt gedetecteerd maar niet gelezen. Per email gemeld bij Rebox: Antwoord: niets aan de hand. Probleem is waarschijnlijk verkeerd type HDD. Op dat moment was men al aan het testen met de nieuwe FW V44 en in die FW-update..... jawel.... probeem met USB-herkenning opgelost. Na diverse mailtjes (TD geeft geen anwoord meer, zelfs niet na opdracht directeur Van Moorst?????????). Krijg na weer een mail aan de directeur de mededeling dat ik dan met een USB-stick de nieuwe software V44 moet installeren.......

Halllllooooooo..... ik heb de indruk dat ze daar bij Rebox niet kunnen (of willen) lezen, want dat was nou net mijn hoofdklacht.

Ik heb nog nooit een TD meegemaakt waar men zo met klanten omgaat.

Leonardus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net de V44 software op de 9000 gezet. Nu wordt mijn TVV kaartje niet meer uitgelezen (bovenste slot) en die van CDS wel. Updates komen gewoon binnen op beide slots.

Kaarten omwisselen geeft precies hetzelfde effect.

TVV kaart staat op dec. 2010, en werkt wel in een CI.

Ik gebruik nu dus 1 slot en 1 CI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: newuser
...Ik heb een probleem met de USB-herkenning van mijn Rebox 9000 NA FW-update V37. USB-stick wordt gedetecteerd maar niet gelezen.

Dag Leonardus,
Welkom op het forum en veel leesplezier toegewenst.
M.n. het laatste zal je wel nodig hebben want ik veronderstel dat jij je eerst v.w.b. dit onderwerp wat op dit forum hebt ingelezen alvorens jij een dergelijk bericht plaatst.
Het na het uitvoeren van de update niet goed meer functioneren van de USB stick is een bekend probleem en daar is in dit forum al herhaaldelijk over geschreven.
Als je de betreffende berichten had gelezen dan had je het advies kunnen lezen dat de USB stick opnieuw met FAT32 geformatteerd moet worden waarna het probleem meestal is verholpen.
Dus jij had Rebox niet hoeven te mailen en sterker nog Rebox heeft in feite geen directe verplichting om met de gebruikers rechtstreeks te communiceren.
De 1e weg die jij hierin moet bewandelen is rechtstreeks naar de dealer of leverancier.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: newuser
...Ik heb een probleem met de USB-herkenning van mijn Rebox 9000 NA FW-update V37. USB-stick wordt gedetecteerd maar niet gelezen.

Dag Leonardus,
Welkom op het forum en veel leesplezier toegewenst.
M.n. het laatste zal je wel nodig hebben want ik veronderstel dat jij je eerst v.w.b. dit onderwerp wat op dit forum hebt ingelezen alvorens jij een dergelijk bericht plaatst.
Het na het uitvoeren van de update niet goed meer functioneren van de USB stick is een bekend probleem en daar is in dit forum al herhaaldelijk over geschreven.
Als je de betreffende berichten had gelezen dan had je het advies kunnen lezen dat de USB stick opnieuw met FAT32 geformatteerd moet worden waarna het probleem meestal is verholpen.
Dus jij had Rebox niet hoeven te mailen en sterker nog Rebox heeft in feite geen directe verplichting om met de gebruikers rechtstreeks te communiceren.
De 1e weg die jij hierin moet bewandelen is rechtstreeks naar de dealer of leverancier.



Als dit echt zo is, dan had het REBOX gesierd om deze gebruiker van hun product, hier op te wijzen.

en verder heeft hij niet gezegd, dat hij de info. niet kon vinden op de site.



Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: newuser
Complete ballentent daar bij de Technische Support van Rebox.Ik heb een probleem met de USB-herkenning van mijn Rebox 9000 NA FW-update V37. USB-stick wordt gedetecteerd maar niet gelezen. Per email gemeld bij Rebox: Antwoord: niets aan de hand. Probleem is waarschijnlijk verkeerd type HDD. Op dat moment was men al aan het testen met de nieuwe FW V44 en in die FW-update..... jawel.... probeem met USB-herkenning opgelost. Na diverse mailtjes (TD geeft geen anwoord meer, zelfs niet na opdracht directeur Van Moorst?????????). Krijg na weer een mail aan de directeur de mededeling dat ik dan met een USB-stick de nieuwe software V44 moet installeren.......
Halllllooooooo..... ik heb de indruk dat ze daar bij Rebox niet kunnen (of willen) lezen, want dat was nou net mijn hoofdklacht.
Ik heb nog nooit een TD meegemaakt waar men zo met klanten omgaat.
Leonardus


Halllllooooooo..... ik heb de indruk dat je hier bij het Rebox forum niet goed hebt (of wil)lezen, want die klacht is al lang besproken, en opgelost.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: amrabed

...en verder heeft hij niet gezegd, dat hij de info. niet kon vinden op de site.


Origineel bericht van: David1980

Halllllooooooo..... ik heb de indruk dat je hier bij het Rebox forum niet goed hebt (of wil)lezen, want die klacht is al lang besproken, en opgelost.


...en dat bedoel ik.
Als de TS het forum namelijk wel had gelezen dan had hij zich de moeite van het plaatsen kunnen besparen en was het probleem allang opgelost.
Het is wel heel gemakkelijk om als nieuw lid na één bericht nu gelijk te brullen 'Complete ballentent daar bij de Technische Support van Rebox.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: amrabed

...en verder heeft hij niet gezegd, dat hij de info. niet kon vinden op de site.


Origineel bericht van: David1980

Halllllooooooo..... ik heb de indruk dat je hier bij het Rebox forum niet goed hebt (of wil)lezen, want die klacht is al lang besproken, en opgelost.


...en dat bedoel ik.
Als de TS het forum namelijk wel had gelezen dan had hij zich de moeite van het plaatsen kunnen besparen en was het probleem allang opgelost.
Het is wel heel gemakkelijk om als nieuw lid na één bericht nu gelijk te brullen 'Complete ballentent daar bij de Technische Support van Rebox.



Als David1980 ook goed had gelezen, was zijn bericht ook niet nodig geweest, jij had al dezelfde melding al gedaan.

Dus dit bericht van jou, waar op ik reageer had richting David1980 moeten gaan.

Sorry dat ik me hier aan stoor, want jij wijst vaak naar de klagers over de REBOX en dat vind ik niet terecht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: amrabed
....want jij wijst vaak naar de klagers over de REBOX en dat vind ik niet terecht.

Sorry Amrabed maar dat ligt nu eenmaal bijna voor de hand.
Gebruikers die tevreden zijn melden zich nauwelijks omdat die niets te melden hebben of een melding van enige tevredenheid door sommigen in twijfel wordt getrokken.
Verder reageer ik niet expliciet op klagers maar op reacties of topics van iemand waarbij ik een aan- of opmerking heb en dat is naar mijn mening binnen dit forum volledig valide net zo als dat jij je hieraan stoort en dit ook kenbaar maakt.
Ik zeg in feite niets onredelijks maar wijs vaak alleen maar naar feiten die al bekend zijn.
Maar nogmaals, jij mag je er best aan storen en dit ook vermelden als je het dan maar niet erg vindt dat iemand anders dit ook doet.
...en verder No hard feelings.


Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...