Ga naar inhoud


Philips Aurea, ervaringen?


Gast Tha Great Mac

Aanbevolen berichten

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: satcat
Heb je zo'n kwaaie vrouw dat je niet naast haar op de bank durft te zitten? :D


Ik heb een sprookjeshuwelijk: kom ik 's avonds thuis, dan zit de heks al op de bank...
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tja wil je een bredere kijkhoek...neem dan maar gelijk een Plasma....42 inch voor slechts 400 Euro van Lucky Goldstar.

 

En wil je een goede LED TV en geen Aurea, dan de 40PFL9705H met ook alle aan de moderne tijd gelinkte snufjes.

 

Groeten van Snurker wink

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Nou,in veel huiskamers staat er 1 bank tegenover de Tv
en een 2de bank haaks op de andere.
Dan zit je al gauw schuin voor de TV
maar zeker geen 45 graden.
toch wordt 't beeld dan al iets flets. frown

Zie dit bij bijna alle mensen waar ik kom.
(Allemaal LCD dus)

Wij in Eindhoven en omgeving hebben van dit fenomeen geen last omdat een Philips TV kopen ons met de paplepel is in gegoten.
Omdat dit niet de eerste keer is dat we hier over discussiëren heb ik daar in de winkel eens op gelet.
Op een enkele goedkope Samsung na hebben de toestellen zoals die van Philips en Sony hier totaal geen last van.
Tenzij je het toestel op de grond zet en er van boven op kijkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Nou,in veel huiskamers staat er 1 bank tegenover de Tv
en een 2de bank haaks op de andere.
Dan zit je al gauw schuin voor de TV
maar zeker geen 45 graden.
toch wordt 't beeld dan al iets flets. frown

Zie dit bij bijna alle mensen waar ik kom.
(Allemaal LCD dus)



Hier heb ik zelf totaal geen last van met m'n Panasonic LCD met IPS Alpha scherm.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Origineel bericht van: cheapwatcher
M'n zwager heeft ook zo'n Aurea 42 inch tv. Wat een verschrikkelijk lelijk kitscherig ding is dat. Ook Ambilight is een nutteloze feature wat mij betreft.

shocked
als initator destijds bij Lighting van dit soort kleuraanpassende verlichting (ik praat nu over 1992) kan ik deze minachtende uitingen natuurlijk niet over mijn kant laten gaan...
:Dwhistle
maar goed, ieder zijn mening, ik hoop dat je een tevreden gebruiker bent van je eigen tv!

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stefan.wolfrum
Origineel bericht van: cheapwatcher
M'n zwager heeft ook zo'n Aurea 42 inch tv. Wat een verschrikkelijk lelijk kitscherig ding is dat. Ook Ambilight is een nutteloze feature wat mij betreft.

shocked
als initator destijds bij Lighting van dit soort kleuraanpassende verlichting (ik praat nu over 1992) kan ik deze minachtende uitingen natuurlijk niet over mijn kant laten gaan...
:Dwhistle
maar goed, ieder zijn mening, ik hoop dat je een tevreden gebruiker bent van je eigen tv!


Ja hoor. Ben met m'n Panasonic zeer tevreden!!

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Gezien het aantal reacties van mensen die ook daadwerkelijk een Aurea hebben denk ik dat deze tv weinig tot zeer weinig wordt verkocht. Buiten het besluit de huidige (buis-)tv nog even te laten staan, is eventjes wachten tot full-matrix LED tv's ruim beschikbaar zijn voor goede prijzen wellicht handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze zien staan in de winkel maar de prijs is gewoon te hoog, het is een tv en beeld kwaliteit is toch nog het belangrijkst en als je voor minder een tv kan kopen die beter beeld geeft maar zonder de meekleurende rand dan is voor mij de keuze toch eenvoudig.

 

Ik kijk nu een beetje meer naar de LG LE8500 want voor die prijs en kwaliteit van het beeld die hij geeft is deze zeer aantrekkelijk.

 

Ik denk dat ik de 55'' koop als ik deze voor 1500 zie staan voor mijn slaapkamer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie tv zo'n Aurea.

Maar ik vraag me af wat de daadwerkelijke verschillen zijn met de 7000, 8000 en 9000 serie.

Afgezien natuurlijk van het Ambilight feature.

Is bijvoorbeeld de beeld kwaliteit van een 7000 en/of 8000 gelijk aan die van een 9000 maar dan zonder lampjes op de rand :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Ik weet nog steeds niet wat ik zal doen, maar wel dat de aanschaf van een nieuwe tv niet in 2010 zal plaatsvinden. Het lijkt mij wijs even te wachten tot de full-matrix LED tv's wat meer in de winkels staan met een leuk prijskaartje eraan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dat wachten blijf je toch houden, er komt altijd wel weer iets nieuwer of iets beter's op de markt wink en dan zit je daar weer naar te kijken whistlewink

 

Ik heb ook een Philips geen Aurera, maar wel met Ambilight en dat bevalt super, als ik er weer één moest kopen werd het er wel weer één met Ambilight.

 

Groetjes, BBC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: BBC
Dat wachten blijf je toch houden

Uiteraard. Ik heb besloten dat ik een full-matrix LED tv wil hebben, die zijn maar mondjesmaat verkrijgbaar op de markt. Dat is waarop ik wacht, dus half jaartje nog ofzo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...