Ga naar inhoud


Yuri toch weer aan de snuif !!


endurance

Aanbevolen berichten


ik zag hem laatst op TV bij een interview. Aan de manier hoe hij nonchalant over zijn coke gebruik praatte had ik toen al het idee dat hij het probleem er niet echt van in zag. Was te verwachten dat hij er weer naar zou gaan grijpen, gewoon een verslaafde.

 

Je kunt er pas vanaf komen als je toegeeft dat je verslaafd bent, hij deed dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: endurance
Erg jammer voor deze topatleet. Hij had z'n leven weer redelijk op de rails en dan toch weer dit..... http://www.lc.nl/nieuws/sport/article12466981.ece/Opnieuw-cokegebruik-turner-Van-Gelder


Dom, dom, dom, hij heeft een grote kans gekregen, maar deze laten liggen, ik denk dat hij nu een sport carrière wel kan vergeten.

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer dat zo iemand zo zijn carrière omzeep helpt.

 

maar de verleiding voor het witte spul zal wel groter zijn dan voor de sport.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond in DWDD was een sponsor van Van Gelder aan het woord:

Yuri heeft het cokegebruik tegenover de sponsor driemaal (!) ontkend. Schijnt allemaal toch op een misverstand te berusten!

 

Gisteravond al zo'n duistere persconferentie van de Bond, en vandaag wordt het niet duidelijker.

 

Als Yuri nu ontkent, en het tegendeel wordt later toch bewezen, ziet het er slecht voor hem uit.

Alhoewel de imagoschade waarschijnlijk nu ook al niet meer ongedaan gemaakt kan worden.

 

Het zal mij benieuwen hoe dit allemaal afloopt: morgen zou een persbericht van Yuri zelf verschijnen......

......alle orde komt voort uit chaos......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Poetsdoekje

Dom, dom, dom, hij heeft een grote kans gekregen, maar deze laten liggen, ik denk dat hij nu een sport carrière wel kan vergeten.


Ik ken een sportman die meerdere malen op coke gebruik betrapt is en ondanks dat het toch to bondscoach heeft geschopt.
Het kan dus raar lopen in het sportwereldje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Cocaine wordt niet voor niets "de witte sloper" genoemd. Ik heb er vrienden en kennissen kapot aan zien gaan. Ook tot het laatst ontkennend dat ze een probleem met dope hadden en net zo lang blijven doorgaan totdat het huis compleet leeg was (alles verkocht om er maar aan te kunnen komen) en ze graatmager een tientje kwamen lenen om wat te eten (roken, snuiven, slikken) te kopen.

Familie kwijt, baan kwijt, diep in de schulden, huis uitgezet en blijven ontkennen terwijl een blinde kon zien dat ze er heel erg aan zaten.

Eens een junk, altijd een junk. Liegen kunnen ze als de beste, stelen misschien nog beter. Zolang ze maar snuiven valt het niet op, maar als de centjes op zijn en ze aan de gekookte cocaine (crack) beginnen dan gaat het echt snel.

Jammer van zo'n talent. Ik zie het helaas somber in voor mijnheer van Gelder. Begrijpen doe ik het ook niet.

 

Zonde.

Peter.

 

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D.Quijote
Ik dacht altijd dat dat witte spul, wat hij op z'n handen doet voordat hij aan de ringen ging gewoon talkpoeder was.

Salu2, D.Quijote
Zo viel t niet op die witte neus, ah dat is magnesium :D

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kcplus
Vanavond in DWDD was een sponsor van Van Gelder aan het woord:
Yuri heeft het cokegebruik tegenover de sponsor driemaal (!) ontkend. Schijnt allemaal toch op een misverstand te berusten!

Gisteravond al zo'n duistere persconferentie van de Bond, en vandaag wordt het niet duidelijker.

Als Yuri nu ontkent, en het tegendeel wordt later toch bewezen, ziet het er slecht voor hem uit.
Alhoewel de imagoschade waarschijnlijk nu ook al niet meer ongedaan gemaakt kan worden.

Het zal mij benieuwen hoe dit allemaal afloopt: morgen zou een persbericht van Yuri zelf verschijnen......


Dat was de werkgever, de sponsor heeft al gezegd dat ze stoppen. Alleen bij DWDD kwam er dus nieuwe informatie naar boven waardoor de sponsor weer aangaf iig met Yuri te willen praten afhankelijk van zijn verklaring. Een verklaring wie hij telefonisch heeft toegezegd aan zijn werkgever 10m voor de uitzending van DWDD.

Hetgeen wat alleen heel erg jammer is is dat er geen verslavingsdeskundige bij is geweest. Het is namelijk heel 'normaal' dat in het genezingsprocess verslaafde nog eens een terugval krijgen. Punt is dan om de draad gelijk weer op te pakken.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...