Ga naar inhoud


[M3602] Openbox S9 Hd


Tiemen

Aanbevolen berichten

Zou iemand me helpen aub, ik ben sinds vanmiddag bezig en het lukt maar niet!!

 

 

ik heb 3 lnp's astra 1&3 en hotbird.. ik heb via het menu de diseqc 1.0 ingesteld zoals op me switch! maar de ene keer heb ik op astra 3 beeld en andere keer weer op hotbird.. mooit 3 tegelijk

 

Als ik mijn dreambox terug aansluit.. werkt alles prefect

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 225
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: power
Zou iemand me helpen aub, ik ben sinds vanmiddag bezig en het lukt maar niet!!


ik heb 3 lnp's astra 1&3 en hotbird.. ik heb via het menu de diseqc 1.0 ingesteld zoals op me switch! maar de ene keer heb ik op astra 3 beeld en andere keer weer op hotbird.. mooit 3 tegelijk




Ik heb ook problemen gehad met het installeren van de Astra 3.
Bij een blindscan kreeg ik de zenders van de Astra2.
Bij mij bleek de transponderlijst die ingebakken zit in de firmware niet juist te zijn.
Ik heb handmatig per transponder de Astra3 gescanned en daarmee was het probleem opgelost.

Bijgaand ook de nieuwe firmware, blijkt stabiel te draaien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaringen met de ingebakken settingslijsten zijn niet geweldig. Ik ondervind dan veel storingen op allerlei zenders.

Doe ik zelf de scan loopt alles als een tierelier.

Waar heb je de nieuwe firmware vandaan, ik kan nergens een link vinden. Als je wilt graag alleen de firmware beschikbaar stellen.

 

Vu+ Uno DM 800 DM800SE

Sundtek-C HUMAX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Thundybirdy
Origineel bericht van: power
Zou iemand me helpen aub, ik ben sinds vanmiddag bezig en het lukt maar niet!!


ik heb 3 lnp's astra 1&3 en hotbird.. ik heb via het menu de diseqc 1.0 ingesteld zoals op me switch! maar de ene keer heb ik op astra 3 beeld en andere keer weer op hotbird.. mooit 3 tegelijk




Ik heb ook problemen gehad met het installeren van de Astra 3.
Bij een blindscan kreeg ik de zenders van de Astra2.
Bij mij bleek de transponderlijst die ingebakken zit in de firmware niet juist te zijn.
Ik heb handmatig per transponder de Astra3 gescanned en daarmee was het probleem opgelost.

Bijgaand ook de nieuwe firmware, blijkt stabiel te draaien.



probleem is bij mij, dat ik totaal geen singaal op een van de lnb's heb.. de ene keer astra 3 en weer op hotbird maar dan valt weer alles weg.. op me dreambox 500 doet alles prefect, ik word gek van..

ik ga de nieuwe firmware vanavond proberen.. misschien dat het helpt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Thundybirdy
Even voor alle duidelijkheid, in de nieuwe firmware die hier staat zit geen settingslijst.


Kan je misschien een settings / zenderlijst posten?

VU+ DUO 500 GB met open PLI, Triax 78 cm schotel met DUO Qaud LNB.

Openbox S9 met Triax 64 cm schotel, DUO Twin LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pietjebel10
Mijn ervaringen met de ingebakken settingslijsten zijn niet geweldig. Ik ondervind dan veel storingen op allerlei zenders.
Doe ik zelf de scan loopt alles als een tierelier.
Waar heb je de nieuwe firmware vandaan, ik kan nergens een link vinden. Als je wilt graag alleen de firmware beschikbaar stellen.


dat linkje hierboven,is een kale versie.Moet zelf zenders scannen,na instalatie.

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik wordt een beetje gek van die versie nummers.

Ik gebruik een versie van 2 Januari van dit jaar, deze was 5 januari online gekomen op de support site van yojiatech.

(geen idee of det een goede bron is.

 

Deze firmware werket wel met de gevonden settings lijsten, maar ik denk dat die settings ook niet zo van belang zijn.

 

Het gaat erder om de antenne settings lijkt mij.

 

Ik gebruik ook een switch met Hotbirs Astra 1, 3 en 2 dat wekt prima.

Bijantenne settings DiSEqC1.0 poort instellen DiSEqC1.1 op Disable, en Motor Type op Off. Werkt als een speer.

 

Eventueel kan ik je en dump van dit apparaatje mailen, wellicht staan dan ok de antenne settings goed.

 

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er iemand misschien een programma waarmee je de zenderlijsten beter kan bewerken dan met de PVR800 editor?

 

Overigens deze box verrast positief erg goed. Heb er al 2 draaien zonder enige problemen.

 

Triax 78 Multiblock

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pietjebel10
Mijn ervaringen met de ingebakken settingslijsten zijn niet geweldig. Ik ondervind dan veel storingen op allerlei zenders.
Doe ik zelf de scan loopt alles als een tierelier.
Waar heb je de nieuwe firmware vandaan, ik kan nergens een link vinden. Als je wilt graag alleen de firmware beschikbaar stellen.


Na het inlezen ga je toch gewoon een blind scan uitvoeren. Heb er hier geen problemen mee. Gebruik de settingslijsten van CD die een paar posts voor jouw reactie zijn gepost. En dit op 2 boxen.

 

Triax 78 Multiblock

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...