Ga naar inhoud


You Tube unblocked in Turkije


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Hoera!

 

We kunnen weer zonder vpn achtige omwegen onze tijd verspillen in Turkije!

 

Eindelijk kan ik in hetzelfde tijdsbestek 2 filmpjes zien ipv 1... Geen IP's meer ophalen uit Amerika om ellenlang te moeten wachten totdat ik de nieuwste clip van Lady GaGa kan zien!

 

Hoera!

 

http://www.blogherald.com/2010/11/01/youtube-unblocked-in-turkey/

 

(Voor een ieder in Turkije die ook een hekel aan internet censuur heeft wink )

 

...en nu maar hopen dat er geen grap jurk rondloopt die het filmpje er weer opknalt... ik ben helemaal voor elkaar belangeloos beledigen onder de vlag van 'vrijheid', maar laat ons aub eventjes genieten hiero...

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gefeliciteerd!

 

Wat mij trouwens wel opvalt bij youtube is dat er tegenwoordig meer en meer niet te bekijken is vanwege rechten oid.

Ik zit zelf in duitsland en merk soms zelfs dat clips van duitse artiesten (ja ze zijn er echt wel) gewoonweg niet te zien zijn.

 

Vooralsnog in ieder geval voor Turkije een hele stap voorwaarts.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je het zelfde doen wat ik gedaan heb.

En dat is Vdownloader installeren daarmee kan je de clips in elk formaat afspelen en/of downloaden,

het progje is gratis en in het nederlands en kijkt niet alleen op Youtube maar ook op andere sites

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Dan moet je het zelfde doen wat ik gedaan heb.
En dat is Vdownloader installeren daarmee kan je de clips in elk formaat afspelen en/of downloaden,
het progje is gratis en in het nederlands en kijkt niet alleen op Youtube maar ook op andere sites


Het probleem was niet op YouTube komen... dat lukt toch wel.

Ik ben alleen maar blij dat na 2 jaar men eindelijk de censuur opheft. Waar ik alleen bang voor ben is als wat You Tube zegt waar is (dat het gewraakte filmpje niet door hun toedoen is verwijderd) de blokkade er zo weer op zit.

Ik hoop dus ergens dat dit allemaal een stap voorwaarts zal zijn m.b.t. vrijheids van meningsuiting. Ook al is het natuurlijk belachelijk dat mensen elkaar via het internet belachelijk mogen maken. Neemt niet weg dat het tegelijkertijd gelukkig wel kan.

Het is een rare lijn, die vrijheids van meningsuiting. Laten we hopen dat Turkije zich hierin nu wat meer 'westers' opstelt.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wat mij trouwens wel opvalt bij youtube is dat er tegenwoordig meer en meer niet te bekijken is vanwege rechten oid.


Het gekke is wel dat er filmpjes zijn die in Duitsland NIET te zien zijn, terwijl die in Nederland WEL te zien zijn.
Bijvoorbeeld Google en Sony hebben daar ruzie met elkaar

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Han Peekel
Zat onlangs ook een aantal dagen in Istanboel,had niet verwacht dat youtube daar zou werken.

Kon ook geen uitzending gemist bekijken ligt dat soms aan de rechten ?


Ik weet alleen dat dit geblocked wordt in het buitenland door uitzendinggemist zelf, waarom zij dat doen weet ik niet.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik was 2 weken geleden in Istanbul, maar daar was in het hotel zelfs BVN beschikbaar.

 

Internet werkte ook eigenlijk alle links, die ik probeerde.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Ik was 2 weken geleden in Istanbul, maar daar was in het hotel zelfs BVN beschikbaar.

Internet werkte ook eigenlijk alle links, die ik probeerde.


Bij ons werkte BVN ook niet heb de ontvanger nog nieuw laten scannen maar kreeg geen beeld.
Eigenlijk te gek blush dat je daar nog naar Nederland wilt kijken,maar ik moest weer zo nodig Studio sport zien.

Mooie stad trouwens Istanbul.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9
Volgens de laatste berichten is you tube weer geblokkeerd.

Dit apenland wel zich dan bij de Europese Unie bijvoegen. sick


Zoals verwacht, het is trouwens nog niet geblokkeerd, maar de rechter heeft hier toestemming/opdracht toe gegeven omdat de leider van de oppositie niet graag heeft dat zijn vrouw youtube op kan om zijn buitenechtelijke escapades te bekijken.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...