Ga naar inhoud


Voeding HP laptop adapter opgeblazen?


Jan1962

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een laptop van HP. De adapter werd erg warm en uiteindelijk is 'ie kapot gegaan. Ik vraag mij nu af waarom. Zou het ermee te maken hebben dat er geen accu in de laptop zit dat de voeding zo heet word? Of moet ik het ergens anders zoeken. De voeding is 90W en zou goed moeten zijn volgens HP...

DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo

een paar jaar terug had ik een HPlaptop nieuw gekocht,na een week voelde ik dat de adaptor te warm wordt,je kon er bijna

niet aankomen,ik heb de helpdesk van hp opgebeld en uitgelegd

volgens hen een construktie fout,na juist 8 dagen kreeg ik een

nieuwe adapter thuis toegeleverd via DHL.

En het probleem was opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het wil niet zegen dat voeding warm word dan ook stuk is, de bedrading kan ook stuk zijn

de kabel van af de voeding naar de laptop kan ook een breuk in zitten ,en dat kan komen

door wat veel mensen doen de kabel op rollen om de voeding heen terwijl alles nog warm is,

als je dit meerdere keren doet zit er zo een breuk in

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste problemen ontstaan door te strak oprollen (kabelbreuk net naast de adapter zelf), verder vlak bij de voedingsplug (omdat de kabel nogal strak staat)...

 

Bij een grote klant van ons gaan gemiddeld 5 a 10 adapters per week kapot op een bestand van +/- 3000 stuks. Zij gebruiken ook hp.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het meedenken, alleen is de adapter en kabel nooit opgerold geweest. Ik gebruik de laptop eigenlijk als gewone computer en staat altijd op dezelfde plek. De adapter en snoeren liggen onder het buro...

DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...