Ga naar inhoud


Mail problemen met Blackberry


Daan

Aanbevolen berichten

Het volgende als ik een emailaccount op me blackberry zet werkt alles perfect,maar wil ook thuis me mail ophalen gaat dat niet meer mad krijg gelijk een foutmelding op email dat ie niks kan ophalen,wil toch thuis me mail ontvangen moet ik eerst het account op bb wissen,dan werkt het weer,vroeger had ik daar nooit last van,weet iemand een oplossing ? dat ik weer via me bb en outlook mail kan lezen.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Harley
Heb je de optie wel aanstaan dat je je mails op de server laat staan? Anders haal je ze binnen en zijn ze weg.

Heb zelf al m'n accounts bij gmail ondergebracht, ruimte zat daar op de server.


Ja uiteraad het probleem is als ik me outlook opstart krijg ik gelijk een melding dat hij de popup server niet kan vinden. is het zelfde account op de bb verwijderd dan werkt me outlook weer

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Typisch een geval dat je email provider maar je maar 1 keer ingelogd laat zijn.... (ik heb het bij bijvoorbeeld telfort gezien). Als je je telefoon uit zet kun je zo goed als zeker ook je mail weer ophalen.

 

Laat je telefoon bijvoorbeeld eens 1 x per 5 minuten de mail ophalen ipv continu verbonden zijn.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Eigenlijk heel simpel op te lossen. Je kan via je provider een blackberry email adres laten aanmaken. Je normale email adres laat je via popbox thuis binnen komen en je stelt dat email adres zo in dat hij ook een exemplaar als kopie naar je blakcberryemail adres stuurt. Heeft bij mij altijd gewerkt. Je hebt ze dan wel dubbel maar je kan per computer bepalen of je hem wilt houden of wilt wissen.

Bij vodafone is dat via: http://mobileemail.vodafone.nl

============================

We use opensource software

UBUNTU, ZIMBRA, OPENOFFICE

Free your pc, use Ubuntu

============================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd...op mijn Blackberry draaien 6 email accounts.

3 zakelijke, een privé yahoo account en 2 sat4all email adressen.

Alles loopt parallel op mijn Outlook en Outlook Express zonder problemen. Komt ook op de Blackberry in 6 ordner´s aan en in een gemeenschappelijke ordner.

 

Aangemaakt via www.mobileemail.vodafone.de

Je moet wel een BlackBerry email/data account hebben.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Vreemd...op mijn Blackberry draaien 6 email accounts.
3 zakelijke, een privé yahoo account en 2 sat4all email adressen.
Alles loopt parallel op mijn Outlook en Outlook Express zonder problemen. Komt ook op de Blackberry in 6 ordner´s aan en in een gemeenschappelijke ordner.

Aangemaakt via www.mobileemail.vodafone.de
Je moet wel een BlackBerry email/data account hebben.


Hier idem dito ....
4 e-mail accounts (waaronder 1 van telfort) en alles komt mooi in de verschillende ordners aan, net zoals in het citaat hierboven.
En ook op m'n pc blijft alles gewoon ten alleer tijden perfect aankomen .... dus raar dat het bij de een wel werkt, en bij de ander niet.
Zit mobiel trouwens bij KPN zakelijk, misschien dat dat een verschil is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...