Ga naar inhoud


[TF 7700 HD PVR] opname wil niet afspelen


yuri62

Aanbevolen berichten

Ik heb een opname gemaakt met een topfield HD PVR dual tuner, deze heb ik de dag erna kunnen starten en bekijken, nu na een week wil ik het helamaal bekijken maar wil die niet afspelen, het beeld blijft zwart.

Ik heb canal digitaal gebeld en zij zeggen dat het gewoon moet kunnen, maar ik kan mij herinneren dat het na een bepaalde tijd niet meer mogelijk is ivm andere scrambling of zoiets.

Wie kan mij helpen zodat ik alsnog de opnamen kan zien.

Never drive faster then your guardian angel can fly.

 

Murphy's law slaat altijd toe, wanneer dat is nooit bekend, maar het gebeurt, hoe dan ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites


@yuri62,

 

 

Citaat:
maar ik kan mij herinneren dat het na een bepaalde tijd niet meer mogelijk is ivm andere scrambling of zoiets.

 

Heeft in het verleden op sommige merken ontvangers wel eens problemen gegeven.

 

Wat voor kaart gebruik je en waarop staat de datum van deze kaart, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Maatje van me heeft ook een Topfield HD PVR (ik dacht de 7710) en precies dat probleem ook. Nu schijnt er een mogelijkheid te zijn om bv 's nachts de opnames te laten decoderen.

 

Hoe het precies werkt weet ik niet, ik heb immers een Dreambox, maar... Misschien is het wijs deze vraag in het Topfield forum te stellen, denk dat je dan de meest zinvolle feedback zult krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook heb ik gezien dat hij sneller afspeelt met zwart beeld dan normaal zou moeten, 1 minuut duurt 15 sec, en het betaal icoontje dat groen of geel zou moeten zijn is nu grijs/blauw van kleur.

 

Hoe zou ik na het opnemen hem ongecodeerd moeten saven? of is het mogelijk om met 2 kaarten van CD met CAM in de decoder om dan van het probleem af te zijn, zodat tuner 2 dan ook een kaart heeft.

Ik heb in de nogal incomplete en wazige engelse manual voor de Topfield 7700 HD PVR dual tuner met 7710 software, gelezen dat als je met de andere tuner zapt de opname weer gecodeerd is.

In de instellingen kan men kiezen voor auto decoding mode die heb ik op aan staan en dan nog een keuze, de auto decoding file delete, wat mag ik mij daar bij voorstellen?

Never drive faster then your guardian angel can fly.

 

Murphy's law slaat altijd toe, wanneer dat is nooit bekend, maar het gebeurt, hoe dan ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat hier ergens een topic over de Tsjechische software voor de TF7710. Je moet die eerst wel compatibel maken naar het versie nummer met een ander programmaatje. Maar goed, ik heb die lopen op mijn originele TF7700 die nu door de aanpassing een TF7710 is geworden en dat werkt perfect. Beter eigenlijk dan de oude versie van de TF7700. Deze SW heeft een autodecodeer functie. Zo auto is die nu ook niet, want je moet de zaak vooraf instellen wanneer en wat je wilt decoderen. Maar het is al een hele verbetering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...