Ga naar inhoud


BBC One HD is gewoon BBC HD?!


CanalWim

Aanbevolen berichten

Misschien heb ik wat gemist, maar met enige bombarie wordt de komst van BBC One HD aangekondigd, dus de HD versie van BBC One op kanaal 101, maar het is - tot nu toe - gewoon een kopie van BBC HD, het kanaal dat al een tijdje op 100 zit. Mijn mening wordt bevestigd doordat op BBC One SD gewoon een ander programmering loopt.

Weet iemand hoe dit zit?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: CanalWim
Misschien heb ik wat gemist, maar met enige bombarie wordt de komst van BBC One HD aangekondigd, dus de HD versie van BBC One op kanaal 101, maar het is - tot nu toe - gewoon een kopie van BBC HD, het kanaal dat al een tijdje op 100 zit. Mijn mening wordt bevestigd doordat op BBC One SD gewoon een ander programmering loopt.
Weet iemand hoe dit zit?


Gewoon doen wat Ronald schrijft. Ca. 1 week voor de start heeft CDS inderdaad id 6945 toegevoegd op 101 als BBC ONE HD. 1 Dag voor de start van BBC ONE HD hebben ze hun fout hersteld en de goede zender op 101 gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zijn dat niet de momenten, waar BBC1 z'n regionale programma bijdragen uitzend? (lokaal nieuws per regio)

 

Omdat BBC1HD landelijk is, heeft men er op die momenten voor gekozen, een intermezzo uit te zenden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Zijn dat niet de momenten, waar BBC1 z'n regionale programma bijdragen uitzend? (lokaal nieuws per regio)

Omdat BBC1HD landelijk is, heeft men er op die momenten voor gekozen, een intermezzo uit te zenden.


Op de site van de BBC wordt uitleg gegeven over welke programmering er is op BBC 1 HD en BBC HD.
Grofweg is op BBC 1 HD de Engelse versie te zien van BBC1 en van de andere regio's als Wales, Schotland en Noord-Ierland.

Voor verdere info kijken bij de programmagegevens en dan bovenaan bij de BBC 1 HD.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...