Ga naar inhoud


geen VH1 VH1 classic & MTV's


liberator1943

Aanbevolen berichten

Ik heb al zeker een paar dagen en misschien wel al een week zwart beeld op de muziek zenders van MTV VH1 & VH1 classic, ik zie wel de programma informatie staan. De zenders doen het op geen van m'n ontvangers verder werkt alles wel waar ik rechten voor heb. Zijn er soms problemen bekend hebben nog meer mensen dit of moet ik aan m'n lnb denken? of misschien nog iets anders? m.v.g.

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ze weer, het volgende gebeurde, ik was aan 't zappen van 1 naar 2 ect tot bij 10 "rtl 8"in mijn lijst even een hapering daarna ben ik direct naar 27 gegaan "VH1" deed het toen ook meteen weer maar echter het beeld stond onregelmatig stil na wat gezapt te hebben naar de andere muziek zenders en weer door naar VH1 Classic op 28 nog steeds freezers ik heb de ontvanger daar toch op laten staan en na een aantal minuten was alles weer gewoon. Ik vraag me toch afwat hier nou de oorzaak van is geweest?

 

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edwin024
Waarschijnlijk de codering van MTV...



Dat kan het zeker zijn geweest..
Probleem is dat wij ( mensen die een canaldigitaal abo hebben ) de dupe zijn, en canaldigitaal er niks aan doet.
Dit is al vanaf mei zo.

Soms gewoon een heel week geen last, en op een ander moment gewoon geen beeld voor een paar dagen.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...