Ga naar inhoud


[Clarke Tech 5000HD] Clarke Tech 5000HD chaotische CDS-lijst Fastscan


Eduard07

Aanbevolen berichten


Is bij mij ook zo, inderdaad klopt niks van en is niet bruikbaar. Hoe dat komt, weet ik ook niet.

Ik verwijder eerst alle kanalen en dan scan ik de vier satellieten in. Maak gewoon zelf een favorietenlijst aan omdat ik ook een TVvlaanderen kaartje heb, kan dan de zenders erin zetten op volgorde die IK wil, bv Belgie één op voorkeuze 11 enzovoort.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt is een bug ik heb het ,2 weken geleden al gemeld bij

leverancier komt volgens leverancier ,deze week een software

update uit , en ook voor de instabiliteit voor de nederlandse seca 3 kaart.

die kaart problemen is dan alleen, op de 5100 combo en 6600 hd pvr.

we, wachten het geduldig af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Dirk28,

Ik heb ook vreemde problemen met de seca3 kaart in mijn CT5100HD, hier al gemeld in de rubriek: " coderingssystemen en hun smartcard"

Dus ben blij dat er een update komt.

We wachten af en laat het hier wel weten of het opgelost is.

Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...