Ga naar inhoud


History HD zwart


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: charliemadrid

Hoi "BBsat",....excuus voor mijn onnozele vraag,.maar wat is ccam 2,21,??.....
daar ik dus ook met diverse HD kanalen zit die sinds gisteren op " gecodeerd" staan,..vraag ik het even,...mischien dat het daar aan ligt,.maar zoals gezegd,..wat is ccam,.??'
dankje bij voorbaat voor een antwoord,...

vr.groet
Charlie


Nou vragen is niet onnozel, het duidt juist op interesse,
CCcam is een stukje software wat hetzelfde doet (en meer) als een CI module.
Ofwel het zorgt ervoor dat je je smartcard kunt gebruiken om de kanalen waar je een abbonnement voor hebt te decoderen.
Zoek maar ens in het forum of google op CCcam.

Ondertussen staan History HD e.d. nog steeds op zwart...
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ok,.dank je "bbsat",...

is bij mij niet van toepassing dus,.heb een gleuf voor mijn smartcard,..en gaat prima,....ben nu bezig met nieuwe firmware te instaleren,....heb ook nog steeds de hd kanalen op " gecodeerd",....maar schijnt dus aan mijn ontvanger te liggen,.(azbox elite HD),..dus ga hier mee verder,.zal naturrlijk laten weten als ik de boel dus weer aan de praat krijg,..

.

dank voor je vriendelijke moeite en uitleg,...

groeten uit madrid

Charlie

Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben "blij" als een boer die kies pijn heeft,.te lezen dat er meer mensen zijn met zenders die "zomaar" op "gecodeerd" staan,......

ik heb een andere post hier geplaats met het zelfde probleem en ben sinds gisteren 6 uur s´cohtends echt de hele dag bezig uit vogelen waar het aan ligt,....

 

ik heb een azbox ontvanger en die zijn niet zo makkelijk,..heb op aanraden van andere forum gangers van hier en het azbox forum laatste firmware geinstaleerd,..

laatste multicas ( kaartlees software),.

4x her-activatie online aangevraagd,..

afijn de hele reuteme-teut,.......en GEEN resultaat,...

 

Vandaar dus dat ik "blij ben te zien dat er meer mensen zijn bij wie dus ook zenders op "gecodeerd" staan,...wat dus zou kunnen betekenen dat het niet aan de ontvanger ligt,....of weer wel,....want eigelijk zijn het er wel geteld maar 3 die dit probleem hebben ( tot nu toe),..

 

Hoop echt dat er iemand is met meer verstand als mij zelve die een suggerentie of mogelijke oplossing ziet,..

 

vriendelijk groet,...

Charlie

Woon in Madrid, 2 schotels,voor de Astra 19+ 23, Deco = BWARE COMBO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook géén beeld meer op History HD en MTV-N-HD, ook niet in de Aston module.

Ik heb een CT5100 en Basis-HD abonnement, maar dat staat hieronder in mijn handtekening ook.

Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: geronnimo
Ik heb alle HD zenders behalve history-HD en eurosport-HD d.w.z heel veel storing net alsof ik te weinig signaal heb maar het is 80%, alle andere zenders zijn prima.
VU+ duo met VTI


Zit net National Geographic HD te kijken en precies hetzelfde.
Genoeg signaal maar af en toe een gepixel alsof er een zware regen of sneeuwbui tussen zit. Geen geluidstroubles
Op andere HD kanalen waar ik langs kwam geen last daarvan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint zich al te mengen hier... bij een gedeelte werkt de codering niet op MTVNHD en HistoryHD en bij anderen is er weer geen beeld door de sneeuw...

 

Maar wie weet heeft CDS de Anti-Cardsharing voorzichtig aangezet...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij valt het beeld niet weg (da's dan het enige +.), maar ik kijk naar blokjes of verticale lamellen. Heb het al eerder gemeld en werd toen ook afgedaan met een 'eenzijdig incident'. Nu hebben er meer last van en 'schijnt' het toch een probleem te worden. Begon bij mij op History HD DUT, maar inmiddels is Zone Reality en Animal Planet hier één groot LEGO festijn frown Echt: het blokken is erger als Digitenne. "t is heel constant..... dus niet af en toe blokken, maar gewoon uren lang heel beroerd beel...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...