Ga naar inhoud


[Televisie] Sport 1 komt met golf en tenniszender


Maku

Aanbevolen berichten


  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ben niet ontevreden over hoe het nu gaat maar ook niet over hoe het zal veranderen. Alleen met meerdere voetbalwedstrijden tegelijk vraag ik me af of een sport1 golf tijdelijk 2/3uurtjes voetbal uitzend... Bijvoorbeeld in begin van champions ligue.

 

Op gebied van hd zal er trouwens niks bijkomen voorlopig. Een 2e hd zender zou van de baan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@JW R

 

Er zijn in elk geval vier iemanden die hier op zitten te wachten: ons gezin smile

 

Ik kan me voorstellen dat dit kanaal niet voor iedereen interessant is. Maar zo gaat dat nu eenmaal met veel kanalen. Ik kan b.v. me niet voorstellen dat er iemand zit te wachten op Film1.1, 1.2, 1.3, 1.x, ... :D

 

Maar daarom kijken we m.b.v. sateliet: ieder zijn keus en kijkt datgene wat hij/zij wil.

Sat inst:

Visiosat Bisat G3 C (Astra 1, 2 + 3)

3x Alps quad LNBs

4x Spaun DiSEqC 4x1 Outdoor Swtch

Ontv:

HD: Rebox-8000HD + Philips DSR8121

SD: Topfield 5000PVR + Lemon30CI

TV: Samsung LE32C579

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dennis Spoelstra
Ik mag graag een rondje golf zien, Sport1 golf zou ik toejuichen !
Er zijn steeds meer mensen die golfen (ik ook).
Verder kan je het tegenwoordig betaalbaar houden, als witte golfer ;o) De kak is langzaam aan er wel af.

In Groot Brittannië golf je voor minder als een voetbal lidmaatschap, volkssport nummer 2 daar.


Helemaal mee eens: ben blij dat mijn kinderen golfen. Dat is goedkoper dan tennis en/of hockey!

Sat inst:

Visiosat Bisat G3 C (Astra 1, 2 + 3)

3x Alps quad LNBs

4x Spaun DiSEqC 4x1 Outdoor Swtch

Ontv:

HD: Rebox-8000HD + Philips DSR8121

SD: Topfield 5000PVR + Lemon30CI

TV: Samsung LE32C579

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd of je alleen een abo kan nemen op het golf kanaal, buiten mijn normale pakket natuurlijk: basis pakket + 1 euro abo met het set top box pakket. Of dat je weer aan een entertainment pakket gelijk vast zit.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast crazypat261
Origineel bericht van: a_noot
Golf is volgens mij de derde grootste "sport" van Nederland (ruim 400.000 geregistreerden). Omdat dit waarschijnlijk door de iets meer bemiddelden wordt beoefend is dat ook een groep die geld wil uitgeven aan een abbo. Zeker interessant voor bepaalde groepen adverteerders. Verder is voor vele golfers interessant dat Nederland met Joost Luiten een coming man heeft.

Groet, Albert!


Ben ik het helamaal mee eens. Je staat er versteld van hoeveel mensen deze sport beoefenen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D.Quijote
Ik ben benieuwd of je alleen een abo kan nemen op het golf kanaal, buiten mijn normale pakket natuurlijk: basis pakket + 1 euro abo met het set top box pakket. Of dat je weer aan een entertainment pakket gelijk vast zit.

Salu2, D.Quijote


Het laatste natuurlijk. Of zelfs een heel nieuw abonnement af moeten sluiten voor een nieuw Sport1 pakket via de satelliet....

Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edwin024
Origineel bericht van: D.Quijote
Ik ben benieuwd of je alleen een abo kan nemen op het golf kanaal, buiten mijn normale pakket natuurlijk: basis pakket + 1 euro abo met het set top box pakket. Of dat je weer aan een entertainment pakket gelijk vast zit.

Salu2, D.Quijote


Het laatste natuurlijk. Of zelfs een heel nieuw abonnement af moeten sluiten voor een nieuw Sport1 pakket via de satelliet....


Zoiets heet winst maximalisatie ... UPC is daar heel goed in ...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net op de site van Ziggo het volgende over Sport1

 

Citaat:
Met ingang van 1 januari a.s. verbetert Sport1 de programmering en worden de zenders ingedeeld naar genres. De huidige Sport1 en Sport1.2 zullen verdwijnen en daarvoor in de plaats komen themazenders: Sport1 Live, Sport1 Golf en Sport1 Tennis.

 

Op Sport1 Live worden de beste live wedstrijden uitgezonden met een duidelijke focus op voetbal. Maar dat betekent niet dat Sport1 hier niet de beste live-evenementen op het gebied van golf, tennis en basketbal zal laten zien.

 

Op Sport1 Golf zie je golf van het hoogste niveau uit Europa en Amerika, waaronder ook de vier Majors en het World Golf Championship. Op Sport1 Tennis word je getrakteerd op het mooiste dat de tenniswereld te bieden heeft, waaronder Roland Garroos, Wimbledon en de ATP 1000 serie.

 

Het aantal Extra kanalen wordt teruggebracht van 4 naar 3 Extra zenders voor het uitzenden van extra Live programma's. Sport1 HD verandert niet.

 

Bron: ziggo

Auteur en datum publicatie onbekend.

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie op Sport1 Tennis ook het beeld van Sport1 Live? Wellicht moet dit nog worden omgezet, maar ook een rescan van de transponder leverde me Sport1 Tennis nog niet op (Sport1 Live en Sport1 Golf zie ik al wel).

 

Thanks!

2x Dreambox 8000 HD PVR / 1x Newnigma2 V3.3.2 & 1x Newnigma 2 V4.0 beta

1x Dreambox 800 HD se / Newnigma2 V3.3.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...