Ga naar inhoud


Outlook 2010: alleen IMAP accounts


Murdock

Aanbevolen berichten

Ik heb alleen IMAP mailboxen geconfigureerd met Outlook 2010. Echter blijft het hoofd gegevensbestand me toch steeds in de weg zitten. Kan ik dit op de een of andere manier sluiten?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Weghalen in gegevensbestandsbeheer?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat is je probleem? Dit bestand is er zodat je ook zonder internet verbinding je mail kunt lezen (een soort cache). Je hebt niet de mogelijkheid (zoals in exchange mode) om deze cache uit te zetten.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Inderdaad, ik vind het er niet uit zien, die loze map. Is dus jammer dat die map verplicht wordt aangemaakt en dat ik hem ook niet kan verbergen.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Inderdaad, ik vind het er niet uit zien, die loze map. Is dus jammer dat die map verplicht wordt aangemaakt en dat ik hem ook niet kan verbergen.


Je moet hem kunnen weghalen.

Als je Outlook sluit en het aan deze map gekoppelde PST bestand physiek verwijdert, maakt hij dan weer een nieuwe aan?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...