Ga naar inhoud


Nokia Smartphone met Touchscreen of gewoon scherm?


Jürgen

Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik mijn Sony Ericsson verkocht en ga nu op zoek naar een Nokia Smartphone.

 

Eerder heb ik ook al een Nokia Smartphone met de bediening via het toestel gehad.

Nu zie ik bij een aantal Nokia Smartphones dat de bediening via het beeldscherm plaatsvindt.

 

Kan iemand mij de eventuele voor- / nadelen noemen want ik heb nog nooit eerder een Touchscreen gebruikt.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


waarom wil je persé een Nokia? De Nokia's zijn achterhaald geworden, iOS en Android zijn (terecht) marktleider, wegens veel gebruiksvriendelijker dan dat hele Symbian. Mijn schoonvader heeft een nokia C6, wat een onding is dat zeg. Nee ik zou iets verder kijken als ik jou was.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn 2 redenen voor, eerstens mijn vrouw heeft zelf een ouder type Nokia en kon met de verkochte Sony Ericsson niet goed uit de voeten en wil dat ook het 2e toestel weer een Nokia wordt, dus puur gebruiksgemak.

 

De 2e reden is dat ik de nog nader te bepalen Nokia handsfree in de auto wil gebruiken i.c.m. mijn Radio / Navi combinatie Eclipse / TomTom AVN4429.

 

TomTom maakt gebruik van een compatibiliteitslijst waarin alle GSM toestellen staan die compatibel zijn met de AVN4429.

Nu is deze lijst niet echt up-to-date dus het is altijd maar afwachten of een nieuwe type toestel dan ook i.c.m. de AVN4429 functioneert.

Het gaat eigenlijk om 2 opties, handsfree bellen en de GSM telefoonlijst moet in TomTom ingelezen kunnen worden.

 

Nu stellen we verder geen hoge eisen aan de nieuwe GSM behalve dat die een groot scherm heeft van circa 2,8" - 3,2".

Toegang tot het Internet, afspelen MultiMedia, foto`s kunnen maken e.d. zijn niet aan de orde.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: allez l'om
waarom wil je persé een Nokia? De Nokia's zijn achterhaald geworden, iOS en Android zijn (terecht) marktleider, wegens veel gebruiksvriendelijker dan dat hele Symbian. Mijn schoonvader heeft een nokia C6, wat een onding is dat zeg. Nee ik zou iets verder kijken als ik jou was.


Ik ben anders super tevreden met m'n Nokia E72.
Alles wat ik nodig heb kan ik er met gemak op doen
(Agenda bijhouden en synchroniseren met Google, mailen, buienradar bekijken(internetten) :D twitteren en weet ik wat voor apps er nog meer zijn)en als ik wil nog veel meer, maar voor iemand die de hele dag onderweg is ben ik uitermate tevreden over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel erg tevreden over mijn Nokia N85, GPS, Wifi.

Ik kan internetten, post ophalen en ook nog eens mooie scherpe foto`s maken.

De Nokia C-6 is een leuk ding, Wifi, ingebouwde GPS, 5-megapixelcamera met LED-flitser, 3.2 inch touchscreen en dat voor een redelijke prijs.

Ik heb een hoop goede dingen gelezen over deze Nokia C-6.

Anders gewoon even op Kieskeurig kijken..... smile

Met vriendelijke groet, Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af wat deze vraag over de C6 met mijn oorspronkelijk gestelde vraag te doen heeft.

 

Uiteindelijk heeft nog niemand een helder antwoord op mijn vraag gegeven.

Dus wat biedt een touchscreen t.o.v. een gewoon screen (toetsenbediening) aan voor- en nadelen?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel niet aan de perfecte kwaliteiten van een iPhone maar daar hangt dan ook een geweldig prijskaartje aan vast die je voor privégebruik niet zo snel wilt investeren.

Althans heb ik dat niet voor over.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
.....de ander vindt 't erg onhandig
omdat het beeld niet altijd netjes met je vinger meescrollt.


Dan moet je dat idd maar eens op een iPhone proberen... dat loopt "smooth" als boter.

Maar, ik kan mij voorstellen dat niet iedereen er van houdt. Ja het is niet echt een goedkope telefoon maar dat hangt ook erg van je belgedrag af ivm de subsidie die je kunt krijgen van je telco provider.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...