Ga naar inhoud


[Enigma2] RTi core RC1 is uit


Cobus R

Aanbevolen berichten

Ben het met zorlith eens!

 

Ik heb de box 1 jaar met firmware 5006.

 

Alles wat is verwacht werkt oke....

Heb Oscam als EMU... altijd de laatste versie deze compile ik zelf..

Geen problemen tot nu toe zappen is oke.

Gebruik ook getepg werkt ook oke!!

 

Alles is stabiel maar ik vind wel dat deze box Enigma2 verdiend!!

 

Ik zelf ook de laatste enigma2 versie geprobeerd maar liep niet als de originele firmware ben weer terug...

 

Maar de box heeft met enigma2 zeker toekomst !!

 

 

 

Azbox Premium HD (RTI V1.0)

DB 500 (Pli)

Ipbox 910 HD (AAF Image)

Amiko Alien (AR Enigma2)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast xsence2003

Ik heb zelf een azbox elite hd en heb voor enigma 5006 meen ik als firmware gehad. Overigens heb ik vanaf 4 nogwat bijna alle firmwares gehad.

 

Ik vind het wel vreemd dat alles dat ik meegemaakt heb met de azbox hier niet bekend in de oren klinkt azboxforum staat er namelijk vol mee en erg veel klagen over de stabiliteit van de box en firmware.

 

Ik zeg niet dat de receiver slecht is, het is namelijk een erg uitgebreide receiver voor een leuke prijs, ik ben alleen niet tevreden over de software.

 

De symptomen loop ik niet te verzinnen, dat zijn allemaal dingen die ik meegemaakt heb met de box.

 

En nogmaals, ik kan er zo veel meer opnoemen en deze staan kwamen ook regelmatig voor op azboxforum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is die stabiel kan er anders niks van maken.misschien zit het verschil in elite en de hd plus.

Mijn fan hoor je ook niet staat forum ook vol mee bedoel maar.

Mijn box is 2 maand oud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken de zaken jammer genoeg wel op m'n Elite Minimaal 1x/week een reset/crash, niet tijdens het kijken, maar tijdens het 'bedienen' van de azbox. Ik heb al eens via de importeur een andere mogen testen, maar die reageerde toen exact hetzelfde. Soms heb ik het vermoeden dat dit met het type/model USB HDD te maken zou kunnen hebben.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spijt mij voor je dat je problemen ondervind. Echter hier geen enkel probleem met de box draai gewoon de org sw de laatste versie. Ik vind deze gewoon stabiel en doen wat ie moet doen. Geen crashes oid. Vind hem zelf net zo stabiel als m'n db 7020.

 

Dat er enigma aankomt is misschien leuk maar momenteel nog geen vergelijk met de org sw. Zo missen er nog veel dingen en is deze zeker niet te adviseren voor dagelijksgebruik naar mijn mening.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xsence2003

Wel jammer dat ik ineens allemaal berichten tegen me kreeg en zelfs een bericht waarin beweerd werd dat ik niet eens een azbox zou hebben.

 

Maarjah laten we gewoon genieten van onze azbox, ondanks de minpunten.

 

Ik ben blij met de enigma ontwikkelingen en heb de enigma beta gewoon in productie draaien. Totdat er een final uitkomt blijf ik de beta ook gewoon gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan van beide kanten inkomen. Als het gaat om zapsneleid tja mag sneller echter alles is wel stabiel. Daar valt niets over te klagen vind ik.

 

Als het om de multimedia gedeelte gaat dan valt er dan mag je best klagen. Dat loopt inderdaad niet soepeltjes. DVD menu's lopen regelmatig vast. Van de codec MKV kent hij niet alles.

DTS geluid is stotterend met regelmaat. MKV via het netwerk (bedraad) dat kan de box niet aan. Daar is deze te traag voor. (En mijn netwerk en nas is voor de rest meer dan snel genoeg). Photoviewer boven de 2.5 mb is naatje want dat pakt deze niet.

 

Overigens vind ik dit geen probleem als het in de loop van de tijd opgelost word. Immers koop ik een box hiervoor die volgens de fabriekant dit aankan.

Echter wat ik wel zwak vind is dat er vanaf 28-11 geen update meer is op een youtube fix na. Maar kom je aan het kijken bij de E2 dan geeft men geen garantie meer!!!!. Met andere woorden geen Update orinele firmware, E2 geengarantie meer; wat niet werkt heb je pech gehad. Met andere woorden bekijk het maar.

Zeer zwak van de fabrikant/everancier hoe je het ook noemen wilt.

 

BFM

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen garantie meer?

 

Waar haal je die onzin vandaan, met het installeren van enigma2 vervalt zeer zeker je garantie niet!!

 

Ik weet niet wie je dealer is, maar als hij dat tegen je gezegd heeft zou ik een andere nemen/zoeken.

 

Bovenstaande gechecked middels een telefoontje naar mijn eigen dealer.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is makkelijk

 

Leuke dealer heb jij, dan zit je goed. Ik in iedergeval niet. Zie hieronder.

 

http://www.azboxforum.nl/viewtopic.php?f=123&t=3244

Site van de makers zelf, zie onderaan

 

http://www.een-of-andere-***geen-reclame***/winkel/AZbox-HD/

Zie opmerking onder enigma2

 

Ook al zou het wel zo zijn. Laten we eerlijk zijn. De eigen firmware heeft haken en ogen en is zeker nog niet uit ontwikkeld wat betreft de multimedia.

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat niks in dat je garantie op de azbox vervalt, alleen geen garantie dat de software niet goed of wel goed kan werken

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: BFM
Dat is makkelijk

Leuke dealer heb jij, dan zit je goed. Ik in iedergeval niet. Zie hieronder.

http://www.azboxforum.nl/viewtopic.php?f=123&t=3244
Site van de makers zelf, zie onderaan

http://www.#$%#%$#^$#$^%#$^%#%/winkel/AZbox-HD/
Zie opmerking onder enigma2

Ook al zou het wel zo zijn. Laten we eerlijk zijn. De eigen firmware heeft haken en ogen en is zeker nog niet uit ontwikkeld wat betreft de multimedia.

Hallo,

Garantie is altijd op de hardware en niet op de software. Als je een PC koopt en de software moet opnieuw geinstalleerd worden dan betaal je hier voor. Maar zo ver ik weet kan je zelf de firmware erop zetten. Mocht de hardware defect raken dan zit hier garantie op. Op software zit geen garantie.

Greetz

PS forum hoort niet bij die winkel. Forum eigenaar ben ik namelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De tekst die op de website staat heeft betrekking op het feit dat de software geen Azbox (Opensat) product is en dat op de E2 firmware geen garantie of ondersteuning wordt gegeven.

 

Er staat niets over het vervallen van de garantie op de hardware.

Die blijft dus gewoon in tact.

 

Zorlith

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...