Ga naar inhoud


voorkant valt er zomaar af


SIMBAke

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sigma
Ik snap niet wat jullie bedoelen valt er zo maar af

De DvD speler zit toch achter de klep en die heeft een sluiting en een schanier valt er volgens mij alleen af als het schanier kapot is


Volgens mij heeft de topic starter het over de plexi plaat boven de klep.(voor het display)
Viel er bij mij ook de eerste dag af.
Heb hem toen gewoon weer erop gedrukt en zit nog steeds.

Meega

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Bij mijn exemplaar is er nog nooit iets vanaf gevallen en er is ook niets zo krom als een neet.

 

Het is wel enorm kras en vlekgevoelig materiaal en als je lomp bent maak je het ook zo kapot.

 

Waar we het hier over hebben is alleen het doorzichtige stukje plastic dat voor het display zit en die kan je het beste niet met lijm, maar met twee hele kleine stookjes dubbelzijdige tape vastplakken.

 

Als je alles eerst even vetvrij maakt met wat alcohol, komt dat nooit meer los.

 

Met lijm ga je gegaradeerd vlekken krijgen.

 

Laten we het allemaal vooral niet erger gaan maken dan het is wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

begrijp er niets van all 18 maanden, de 8000

en geen problemen, en ik kocht hem niet voor de styling

maar voor de mogelijkheden, dus stukkie tape en alles is

\weer ok

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gewoon heel simpel als ik zeg als het een fabricage fout is

Dan is het een probleem van Dream dus zou ik het daar melden.

 

en het komt heus niet door het gebruik van de DvD speler

 

je koopt toch ook niet een auto waar een raam uit valt

en het maakt niet uit wat de prijs is 900Euro of 20000 euro dit heeft er dus niks mee te maken.

 

ik heb zelf mijn Dream 8000 vanaf April en heb er geen probleem mee.

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreselijk die bespaarpuntjes op het productieproces.

Maar zolang de techniek maar betrouwbaar werkt hou je de technonerds wel achter je staan.

 

Ik verlang ook niet meer terug naar de tijd dat alle boxen closed source waren maar het is wel slecht te verteren dat je zo'n pak euro's uitgeeft en dan moet concluderen dat de afwerking zo minimaal is.

 

Voor mij was dit trouwens een reden om niet voor die overpriced 8000 te kiezen maar voor de 800. En wel dreambox want dat is mijn dankjewel aan ze omdat ze "vroeger" de markt opengebroken hebben met hun dreambox initiatief.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds enkele maanden ook een 8000. Maar hier zit het frontje er ook nog steeds op.

Zou dat verbeterd zijn? Ik meen dat ik een uit de zogenaamde nieuwe reeks heb, die ook problemen met de CF reader geeft.

 

Maar inderdaad, voor zoveel geld verwacht je, of mag je verwachten:

- een premium afgewerkt produkt.

- geen opstartproblemen (wel of geen beeld, driverprobleem).

- Niet werkende CF reader (zou ook een driverprobleem zijn).

 

Met al die slordige problemen geef je de concurentie alleen maar koren op de molen.

 

Het argument dat je toch een echte hebt en er kunnen 4 tuners in, trok mij dan ook tergend langzaaam over de streep.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel


Laten we het allemaal vooral niet erger gaan maken dan het is wink

Mvg,

Michel


Helemaal mee eens.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en voor de echte zeikers, plak het ding vast met een beetje *****, de beste lijm van de wereld, of hebben jullie al eens een baby uit elkaar zien vallen. o ja, mocht ik nu voor een paar dagen geroyeerd worden, ik vond het wel grappig.

 

Kan wel grappig zijn, maar we houden het hier toch liever netjes ! - vermaning gestuurd

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

wie vertel je dat, of dacht je dat ik hem voor niks heb gekregen, denk 't niet. ja ook ik betaalde bijna 1000 euri. dus... ik ook zeiker? nee, ik kijk net als menige andere achter dat plaatje, naar de giga techniek in het kistje en geniet er van.

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een IPbox waar ik best wel tevreden over was.

Als je dan voor de 8000 een 1000 Euro uitgeeft ontvangt je een super mooie verpakking.

Als je deze verpakking opent zie je een stel low cost China batterijen voor de afstandsbediening en een front dat gemaakt is uit goedkoop uitziende plastiek. Dan voel het ff niet goed aan.

Nadien heb ik mij nog rot gezocht achter de CF kaart (zat er niet bij bij mij) en de misschien nodige koeler.

 

Nu na een jaar moet ik zeggen dat ik geen spijt heb van mijn aankoop. Bij Dream kunnen ze misschien eens kan nadenken over een strak niet blinkende aluminium front.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zie ik in mijn ogen vaak onnodige of onbegrijpelijk klachten verschijnen, maar ook al had die box maar 50 € gekost ... dat ie spontaan uit elkaar valt is gewoon niet acceptabel !

 

En het maakt me echt niet uit van welke fabrikant het produkt is.

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het oog wil ook wat en het is echt bespottelijk dat mensen die niet willen dat hun bijna nieuwe spullen uit elkaar vallen en de service krijgen die ze verdienen hier een beetje belachelijk worden gemaakt.

 

Het gaat niet om 1 of 1000 euro, het gaat om het principe. En natuurlijk is het niet het belangrijkste, maar het is wel iets waar mensen uren voor gewerkt hebben om te kunnen kopen en dan is het logisch dat je graag wilt dat het goed is. Van binnen en van buiten.

 

Daarnaast, je kan niet van jezelf uitgaan. Dat jij het nou niet erg vindt wil niet zeggen dat dan maar iedereen het niet erg moet vinden.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...