Ga naar inhoud


FRITZ!Box Fon - VoIP modem-router-PBX Mac adress cloning mogelijk?


Daan

Aanbevolen berichten

Hallo ik zoek even info over deze modem-router deze lijkt me wel geschikt voor thuis alleen,ik vraag me af of dit modem ook mac-spoofing model FRITZ!Box Fon - VoIP modem-router-PBX (2xFXS, lifeln, analoog) heeft.

deze functie heb ik helaas wel nodig anders heb ik een ander ip mad heb net ander modem hier getest die had deze functie ook dus had me eigen ip.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: daan
deze functie heb ik helaas wel nodig anders heb ik een ander ip mad heb net ander modem hier getest die had deze functie ook dus had me eigen ip.

Ander IP? Verklaar je nader... Bedoel je dat je provider je een ander IP geeft als je andere apparatuur aansluit?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Origineel bericht van: daan
deze functie heb ik helaas wel nodig anders heb ik een ander ip mad heb net ander modem hier getest die had deze functie ook dus had me eigen ip.

Ander IP? Verklaar je nader... Bedoel je dat je provider je een ander IP geeft als je andere apparatuur aansluit?


Klopt als ik een ander modem gebruikt heb ik gelijk een ander ip maar kloon ik het mac-adres van de oude modem dan behoud ik me oude ip.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit van DynDns gehoord?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Ooit van DynDns gehoord?


Zeker wel maar daar gaat het niet om ik wil we bestaande ip die ik van provider heeft behouden deze heb ik nu al 2 jaar en gebruik deze voor meerdere dingen als ik een ander ip heb moet ik zoveel aanpassen dat ik zeker een week bezig ben aangezien ik weinig tijd ervoor heb.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik ervaring met de Fritzbox 7270, 7340 en 7390 en deze hebben allemaal de mogelijkheid om een ander MAC adres in te stellen. Ik neem aan dat dat ook geldt voor de Fritzbox Fon, omdat de basisinstellingen bij alle Fritzboxen bijna identiek zijn.

In de Fritzbox zit ook standaard de mogelijkheid je aan te melden bij diverse DynDNS diensten, mocht je dat ook ooit willen gebruiken.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
Inmiddels heb ik ervaring met de Fritzbox 7270, 7340 en 7390 en deze hebben allemaal de mogelijkheid om een ander MAC adres in te stellen. Ik neem aan dat dat ook geldt voor de Fritzbox Fon, omdat de basisinstellingen bij alle Fritzboxen bijna identiek zijn.
In de Fritzbox zit ook standaard de mogelijkheid je aan te melden bij diverse DynDNS diensten, mocht je dat ook ooit willen gebruiken.



Ok dan weet ik genoeg van de week dan maar 1 bestellen

Bedankt allemaal voor het meedenken.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...