Ga naar inhoud


[Release!] Gemini3 v0.20-r1


cosmos

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: de schotel
hier ook de nieuwe Gemini3 erin gezet ,even lastig met de cccam maar alles werkt naar behoren en goed als dit de toekomst is voor Gemini vind khet prima.
mvg jacco


Ik heb het ook geprobeerd te installeren Ik vind het een grote flop tenopzichte van de vorige versie.Dit werkt voor geen meter bij mij. Ten eerste die cccam al voor ik die draaiende heb. Met pli heb ik in de zelfde tijd alles al klaar.Ik hoop dat dit een experimentele versie is,anders is het snel gebeurd met GP.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 110
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb deze ook op mijn box gehad om te testen, maar het valt allemaal wel mee hoor.

CVS image erop, Gemini3 plugin er op, de tunisiasat-addons-manager_2.1 er op, effe opnieuw starten, CCcam en config installeren (vanuit de plugin manager) en klaar is kees.

O ja, CCcam natuurlijk wel effe opstarten via de blauwe toets.

 

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd bij mij ging het helemaal mis.Soms denk ik dat de image die je erin zet niet volledig de vorige verwijderd,Ik merk het soms met de bootlogo als ik die verander komt er een berglandschap met een kerkje ervoor terwijl ik die niet geladen heb.Die heb ik voor een half jaar geleden eens gebruikt maar daarna nooit meer.staat zelfs niet meer in mijn PC.Eigenlijk moesten ze een Erase image maken die dan ook alles op nul zet.Want wie zegt of er niet wat achter blijft wat wij niet zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja. mijn 2 dreamboxen draaien nog...en ze blijven draaien.

dus dan maar even wachten en de kat uit de boom kijken welke image is er ga inladen (als dat nodig is) anders blijf ik bij Gemini2 5.1 want die draait zeer stabiel en alles wat ik nodig heb werkt.

 

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...