Ga naar inhoud


[Release!] Gemini3 v0.20-r1


cosmos

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Michel
Citaat:
Het leuke van GP3 is dat mits je de juiste skin hebt de Temperatuur van de HDD en CPU kan worden weergegeven in de zender balk, mits dez functie is aangezet.

Dat behoort echt tot de informatie in de categorie: lekker belangrijk wink

Mvg,

Michel


Maar wees eerlijk, mooie functie niet? laugh
Leuk bedacht, maar zoals eerde aangegeven kan je dit aan zetten, standaard staat deze functie uit, maar mooi om dit extratje te weten, hier hebben toch weer mensen aan gewerkt om dit mogelijk te maken nadat het belangrjkste namelijk stabiliteit is opgelost.

Teletext is super snel trouwens :D ook wel/niet belangrijk.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 110
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Stefaand
is die soft enkel in het duits ?
Of bestaat er ook een engelse of nederlandse versie ?


Nee, talen zijn naar keuze, dus NL selecteer je NL tijdens de wizard.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Wat ik mij nu eigenlijk persoonlijk afvraag... is Gemini nu nog wel een image? of is het nu een grote plugin? Vooral sinds Gemini project 3.

Image die je gebruikt is een orginele Dream Multimedia Image, Experimentele dus beta Image van Dream Multimedia of een CVS Image zoals iCVS, Ozoon etc... Gemini Project is gestopt met het maken van Images, de laatste is van juli 2010, dat is Gemini 5.10, er wordt niet meer verder ontwikkeld hierop. Ze adviseren iCVS als Image. GP3 (Gemini3) is een Plugin waarin alles zit, het meest gebruikte zoals CCcam, Skins, Picons en meer...
Deze Gemini3 Plugin insalleer je handmatig bij de orginele DMM Images en in iCVS is deze ingebouwd.

Ik ben trouwens er weer van af gestapt en gebruik weer het oude vertrouwde Open PLi 2.0

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat veel meer ruimte innemen..heb je dat niet zelf in de hand, door niet alles te installeren maar alleen de plugins die je zelf wilt gebruiken...?

 

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sato
Ik heb bovenstaande gevolgd en blijf toch maar draaien met mijn oude Gemini.
De nieuwe neemt veel meer ruimte in en dan kan je bv je EPG niet in de Flash hebben.


Sato,
ja voorlopig blijf ik ook bij Gemini2 hoor.
Het draait perfect.
En waarom zou ik een andere image erin zetten.
Alles wat ik nodig heb draait perfect.

En dan zien wat de toekomst biedt he.

Ach ik heb 2 DM800's ...
misschien dat ik wel, als ik eens tijd heb, een DM met die ICVS oplaadt en zie wat er gebeurd.

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sato
Ik heb bovenstaande gevolgd en blijf toch maar draaien met mijn oude Gemini.
De nieuwe neemt veel meer ruimte in en dan kan je bv je EPG niet in de Flash hebben.


EPG laat je toch niet in je flash wegschrijven, USB stick of een CF kaart is hiervoor de oplossing.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sato
B17

Gebruik je dan een lite installatie want volgens de wiki van Gemini moet je alles laden


Het wordt aanbevolen alles te installeren, maar als je je box "schoon" wilt houden kun je beter de "lite" oplossing doen en installeren wat je nodig hebt.
Voor alle duidelijkheid, ik heb m nog niet geinstalleerd, ik draai zelfs nog met Gemini2 5.0. Ik ga binnenkort wel over want Gemini2 wordt straks niet meer ondersteund en dan raak je toch weer achterop.. Ik wil er wel de tijd voor nemen, maar ja de tijd daarvoor hè...altijd maar dat werk tussendoor laugh

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: B17
Origineel bericht van: sato
B17

Gebruik je dan een lite installatie want volgens de wiki van Gemini moet je alles laden


Het wordt aanbevolen alles te installeren, maar als je je box "schoon" wilt houden kun je beter de "lite" oplossing doen en installeren wat je nodig hebt.
Voor alle duidelijkheid, ik heb m nog niet geinstalleerd, ik draai zelfs nog met Gemini2 5.0. Ik ga binnenkort wel over want Gemini2 wordt straks niet meer ondersteund en dan raak je toch weer achterop.. Ik wil er wel de tijd voor nemen, maar ja de tijd daarvoor hè...altijd maar dat werk tussendoor laugh

B17



Laat het me weten wat je bevindingen zijn als je er mee draait.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sato
B17

Gebruik je dan een lite installatie want volgens de wiki van Gemini moet je alles laden


wat bedoel je met een LITE ?
Ik heb gewoon de 5.1 er in van de IHAD website.

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Stefaand
Origineel bericht van: sato
B17

Gebruik je dan een lite installatie want volgens de wiki van Gemini moet je alles laden


wat bedoel je met een LITE ?
Ik heb gewoon de 5.1 er in van de IHAD website.


5.1 is nog Gemini2, wij hebben het hier over Gemini3 en daar kan je bij de installatie kiezen om alle plugins mee te installeren of Gemini3 zonder plugins.

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...