Ga naar inhoud


Ziggo alle in één en ADSL


cowo

Aanbevolen berichten

Heb momenteel een vaste telefoonlijn met ADSL.

Wil overstappen naar Ziggo alles in één. Wil echter mijn ADSL ook nog eerst een tijdje behouden.

Weet iemand hier of dit mogelijk is? M.a.w. mijn vaste telefoonlijn wordt opgezegd, maar wil dus wel ADSL erbij behouden.

 

Alvast bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: cowo
Heb momenteel een vaste telefoonlijn met ADSL.
Wil overstappen naar Ziggo alles in één. Wil echter mijn ADSL ook nog eerst een tijdje behouden.
Weet iemand hier of dit mogelijk is? M.a.w. mijn vaste telefoonlijn wordt opgezegd, maar wil dus wel ADSL erbij behouden.

Dat hangt ervan af.
Bij sommige abonnementen wordt de ADSL lijn/internet abonnement opgezegd als de telefoonlijn wordt geporteerd, bij andere blijft dit behouden.
Het beste informeer je even bij je huidige ADSL/internetaanbieder of telefonieaanbieder.
Welk ADSL abonnement heb je nu overigens?

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
Origineel bericht van: cowo
Heb momenteel een vaste telefoonlijn met ADSL.
Wil overstappen naar Ziggo alles in één. Wil echter mijn ADSL ook nog eerst een tijdje behouden.
Weet iemand hier of dit mogelijk is? M.a.w. mijn vaste telefoonlijn wordt opgezegd, maar wil dus wel ADSL erbij behouden.

Dat hangt ervan af.
Bij sommige abonnementen wordt de ADSL lijn/internet abonnement opgezegd als de telefoonlijn wordt geporteerd, bij andere blijft dit behouden.
Het beste informeer je even bij je huidige ADSL/internetaanbieder of telefonieaanbieder.
Welk ADSL abonnement heb je nu overigens?


Bedankt voor je reactie.
Heb ADSL2+ van Speedxs. Telefoon bij Tele2. Dacht eerst dat het helemaal niet mogelijk was, maar na een rondje Google begon ik toch hoop te krijgen. Vandaar mijn vraag. Maandag toch maar eens de helpdesk bellen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: cowo
Heb momenteel een vaste telefoonlijn met ADSL.
Wil overstappen naar Ziggo alles in één. Wil echter mijn ADSL ook nog eerst een tijdje behouden.
Weet iemand hier of dit mogelijk is? M.a.w. mijn vaste telefoonlijn wordt opgezegd, maar wil dus wel ADSL erbij behouden.

Alvast bedankt voor je reactie.

Ligt een beetje aan de provider die nu je diensten levert. Is het bv. KPN (oude stijl), dan heb je een telefoon-abo met daar bovenop ADSL. Is het bv. Orange oid, dan heb je een kale ADSL+internet en daar bovenop een telefoon-abo.

In het eerste geval zul je wellicht inderdaad je ADSL verbinding krwijt zijn, in het tweede geval zeg je gewoon je telefoon-abo op en blijft je internet intact.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...