Ga naar inhoud


foutje in script Oscam+Cccam van VTI-image...???


yvessr

Aanbevolen berichten

Ik probeer reeds enkele dagen mijn TNTSat kaartje te lezen in CCcam en Oscam; ik installeerde de adhoc plugin van mijn VTI 2.3 image maar ik luk er niet in beide emu's automatisch op te starten: doe ik het manueel met:

/usr/bin/oscam_1.00-4443.1 -b

/usr/bin/Cccam2_1_3

dan lukt het wel en loopt alles correct!

Ik trachtte het script in /usr/script te analyseren, maar ken daar niet voldoende van om het te kunnen wijzigen/verbeteren.

Kan iemand me a.u.b. helpen ???

Hartelijk bedankt bij voorbaat !

 

 

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hello,

 

effen terug om te melden dat het script aangepast werd en dat de Oscam+Cccam combinatie nu perfect opstart !

Wie info wil... geen probleem per pm !

Spijtig genoeg weet ik niet hoe medewerkers van het VTI-image te bereiken om hen de verbeterde script toe te sturen...?

 

mag slotje op ...

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: yvessr
Hello,

effen terug om te melden dat het script aangepast werd en dat de Oscam+Cccam combinatie nu perfect opstart !
Wie info wil... geen probleem per pm !
Spijtig genoeg weet ik niet hoe medewerkers van het VTI-image te bereiken om hen de verbeterde script toe te sturen...?


Mogen wij het start scripje (ook) zien ????
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet weten waarom een start-script niet mag worden besproken op dit board. We hebben het toch over het starten c.q script van de softcam Oscam+CCcam en niet over een config met onofficiele "C-lijntjes".

 

Ik wil het wel over/via PM vragen en/of bespreken, maar dan kunnen we niet gezamelijk "praten" over deze problematiek en jouw oplossing hiervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt het daar natuurlijk ook nalezen...

maar de grijszône die betreffende cams bestaat inzake de wetgeving en het aanbieden ervan heeft men als aanleiding genomen na intern overleg

het zekere voor het onzekere.

 

mede omdat een type receiver en de optionele images feitelijk losstaan van het kunnen installeren van dergelijke cams daar altijd een derde aanbieder zulks ter beschikking staat

 

die derde die dat aanbied mag je dan zelf zoeken, (what is 5 minutes searching for a cam and its configuration to loosing an entire support for a brand or image)

 

vooral als sponsors zich politiek correct opstellen zullen meer fora volgen

 

dat laatste is my two cents en niet 1:1 uit de bronvermelding

ciao

 

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...