Ga naar inhoud


[Coolstream] Welke images voor NEO?


tracker

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: jan5000
De interne lezers werken wel echter last van freeses op 2 zenders Sport1 live en eredivisie live 2. Rest werkt goed. Op de vorige coolstream de HD1 werkten ze allemaal.


Ook daar heb ik totaal geen last van, heb je de oscam.dvbapi wel correct ingesteld voor die kanalen?

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gaat dat ook op voor verschillende coderingen, bijvoorbeeld Seca in de ene lezer, en Conax in de andere? Voor mij is dat een must, ik heb twee abbo's

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, dat stelt dus geen zak voor, gewoon even de oscam.server bekijken en aanpassen, daar heb je echt geen creator of anders proggie bij nodig.

Juist door die proggies te gebruiken zal je nooit inzicht krijgen in hoe iets nu werkt en blijf je afhankelijk van de maker van dat proggie.

 

@Waterpas,

Ja, het werkt zonder problemen met twee verschillende kaarten.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tech,

 

Kun jij ons dan niet een beetje op weg helpen.

Ik heb ook oscam niet werkend en blijf hangen op waar de files nu precies moeten worden neergezet, dus welke directory.

 

Er is een "speciale" oscam versie voor de Coolstream, maar dat is maar 1 file. Je zal toch meer nodig hebben?

 

Kun jij een tipje van de sluier oplichten, evt via PM?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar heb je dan CCcam voor nodig?

OsCam draait uitstekend met de kaarten (en de rest) dus zie ik absoluut geen meerwaarde in (native) CCcam.

Zo zaligmakend is CCcam ook weer niet, je kunt uitstekend zonder die dreambox plugin.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...