Ga naar inhoud


[ASTON] Geen HD kanalen


Gast MAD MONK

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik bedoel te zeggen een paar HD -3D zenders. confused

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb ook niet zoveel interesse in 3D. Heb deze tv gekocht voor de verbeterde technique ten opzichte van de G en V serie. Ben zelf niet erg technisch, dus wat ze nou precies hebben verbeterd , weet ik niet.

Maar ik heb mijn ouders een jaar geleden, de 42G20 gegeven en die vond ik al prachtig, maar op het oog vind ik deze VT20 een nog mooier beeld geven. Weet niet of dat ook komt, dat zij UPC met HD hebben en ik CD met HD.

HD is echt zoveel mooier. Vooral Eurosport HD! Vanochtend Australian Open tennis zitten kijken...prachtige weergave.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Was vandaag nog bij je in de buurt.

Weer de nodige koffie moeten drinken. :D

 

Ik heb ook veel plezier van de 65VT20.

Er zijn bij dit scherm weer nieuwere fosforen gebruikt, waardoor er een nog natuurgetrouwere weergave mogelijk is.

 

Het HD beeld tussen kabel en satelliet zou niet zoveel voor elkaar onder mogen doen.

Maar ikzelf ben zeer tevreden met de schotel.

 

Ik gebruik overigens de ingebouwde satelliet ontvanger van dit toestel niet, maar gebruik een Rebox-8000.

Deze heeft een ingebouwde kaartlezer.

Mijn Aston is naar de la verhuisd.

 

Dit omdat ik 12 Sat posities op mijn wavefrontier heb geinstalleerd, en de VT geen diseqc 1.1 ondersteunt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe bedoel je in de buurt; Torino?

Zo ja, hoe kwam je hier dan verzeild?

 

Ik heb jaren lang een Topfield 4000 pvr gehad en ik moet zeggen na een paar dagen mis ik de twin tuner mogelijkheden al.

Maar ja, na de uitgave van de laatste tijd, had ik niet meteen de cash voor een nieuwe aanschaf.

Hoewel ik wel zit te piekeren om over een tijdje de nieuwe

3D Bluray, twin tuner, hdd (250 GB) , DVB-S van Panasonic te kopen. Ben ik in één keer klaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...