Ga naar inhoud


Sky uk sport HD 1 ontvangst % lager dan anders


greevels

Aanbevolen berichten

Op mijn Sky uk sport HD 1 channel heb ik al dagen een bereik van 60 % op de overige sky uk zenders 28,2 liggen die waardes rond de 88 % en hoger ,ongeacht HD of SD zenders.Voor enkele dagen terug had ik deze waardes ook nog op Sky uk sport HD 1 weet iemand waar dat aan kan liggen

 

Heb een multimax 85 cm schotel met 4 Alps twin lnb's aangesloten op een VU+Duo

 

bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb het probleem ook en dat die nog sterk genoeg is dat is ook zo maar ik vind 60% wel weinig ik had altijd 91% op een heldere dag en ik wil wel graag een grotere regenmarge aangezien ik hier veel naar kijk en me daarom afvraag wat er opeens met die 31% is gebeurt want waardes van 60% vind ik wel weinig op een heldere dag..de slecht weer marge is dan toch wel heel klein ik ben er zeker van dat daar een reden voor is dat ik zomaar 31% verlies

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: greevels
Sinds vanmorgen zit die weer op de oude waardes van rond de 90 % . hebben we weer een mooie regenmarche


Raar,

Ik heb geen sky sports, maar heeft niemand in engeland zelf iets gemeld in een engels forum of zoiets.
Staat er ook niks op de sky site zelf als er een storing is.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...