Ga naar inhoud


24 Led monitor aan satelliettuner


waterpas

Aanbevolen berichten

Ik overweeg op m'n tweede kijkplek, een enkele monitor 24" of 26" (full HD), aan te sluiten op de satelliet tuner. Zijn er ervaren en tevreden gebruikers, van deze optie? Ik lees graag, jullie eventuele bevindingen.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een LED wordt het in elk geval, maar dan enkel een monitor.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel tussen mijn pc led acer scherm en mijn samsung led tv in de keuken is er een groooooooot verschil in beeld hoor.

 

samsung kost amper 300-350 euro en kan je ook als pc scherm gebruiken...

 

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem dan wel een TFT scherm wat niet een TN film gebruik! Alle goedkope EN de snellere (game)monitoren gebruiken deze techtniek want dan kloppen de kleuren echt niet. Neem je een TFT met een IPS, MVA of PVA film dan kijk je al een stuk beter want de kleuren kloppen veel beter wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dun, strak beeld en nog eens zuinig met energie. Op de plek waar ik hem wil gebruiken, kan ik geen terrestrial signalen ontvangen, dus het hoeft geen TV te zijn. Heb al wel een goede indruk van de Samsung modellen.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
wel tussen mijn pc led acer scherm en mijn samsung led tv in de keuken is er een groooooooot verschil in beeld hoor.

samsung kost amper 300-350 euro en kan je ook als pc scherm gebruiken...

succes


Het geeft maar aan dat LED niet zorgt voor een beter beeld. Het is een andere "achtergrondverlichting". Zeker bij edgelit voegt het niets toe, het is dan vooral zuiniger in gebruik en het scherm kan dunner worden.

Van veel groter invloed op je beeldkwaliteit is het gebruikte panel.

Voor video zou ik zeker geen TN panel kiezen maar meer iets in de richting van PVA of IPS. Véél betere (en nauwkeurige) kleurweergave en grotere kijkhoek.... Uiteraard hangt er weer een prijskaartje aan.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...